. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67094 تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 | 10:11 ق.ظ

شعبه تخصصی برای رسیدگی به پرونده های اداره اطلاعات در دادسرای جیرفت راه اندازی می شود.

آقایان حسین زاده دادستان نظامی ناحیه جیرفت و رئیس اداره اطلاعات شهرستان با دکتر صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند. به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت ، آقایان حسین زاده دادستان نظامی و رئیس اداره اطلاعات در این دیدار ضمن تبریک انتصاب […]

آقایان حسین زاده دادستان نظامی ناحیه جیرفت و رئیس اداره اطلاعات شهرستان با دکتر صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت ، آقایان حسین زاده دادستان نظامی و رئیس اداره اطلاعات در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر افشین صالحی نژاد به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ، از روند توسعه روابط، تعاملات و هماهنگی‌های مطلوب میان دادگستری و دادسرای نظامی و اداره اطلاعات در راستای حفظ حقوق شهروندی و تامین امنیت، شهرستان به بحث و گفتگو پرداختند.

در این دیدار هادی حسین زاده دادستان نظامی، ضمن تشکر از حسن توجه آقای صالحی نژاد، به موضوع ضابطین و اجرای دستورات قضایی مطابق با قانون، از تلاش‌های سازنده و مؤثر دستگاه قضایی در جهت حفظ حقوق شهروندی نیز تشکر نمود.

همچنین رئیس اداره اطلاعات شهرستان نیز ضمن تاکید بر همکاری و تعامل کارشناسان اداره اطلاعات در خصوص مسائل مختلف مجرمانه در سطح شهرستان با دستگاه قضایی گفت: اداره اطلاعات شهرستان برای تعامل و هم‌افزایی هر چه بیشتر با دستگاه قضایی در راستای مبارزه قاطع با فساد و تامین امنیت در شهرستان مثل سابق و با توان بیشتری آماده همکاری می‌باشد

در ادامه دکتر صالحی نژاد دادستان جیرفت نیز ضمن تشکر از حضور دادستان نظامی و رئیس اداره اطلاعات گفت: اداره اطلاعات و دادگستری دو نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی هستند و قطعاً با همکاری و هماهنگی و هم‌افزایی و وحدت رویه در راستای افزایش اقتدار و امنیت ملی تلاش خواهند کرد.

صالحی نژاد همچنین در این دیدار بر ارتقاء هماهنگی و همکاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان با دادسرای نظامی جیرفت ؛ خواستار حمایت همه جانبه مجموعه دادسرای نظامی از ضابطین خصوصا پلیس سالم ، پرتلاش و دلسوز و مقتدر در شهرستان شد.

در پایان این دیدار ، دادستان جیرفت بر لزوم توسعه و تعمیق همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های اطلاعاتی و انتظامی تاکید و اظهار امیدواری نمود این همکاری‌ها در دوره‌ی جدید توسعه یابد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 8 =