. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67106 تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | 14:59 ب.ظ

امام جمعه موقت بلوک اسماعیلی:
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد لطف الهی و تاثیر خون شهیدان است

حجت الاسلام شکوهی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی در خطبه های نمازجمعه امروز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: درواقع این راهپیمایی باشکوه هم برای دوستان و هم برای دشمنان غیر منتظره بود لذا این راهپیمایی جلوه‌‌ای روشن از بیانات مقام معظم رهبری بر شکست محاسبات دشمن بود. […]

حجت الاسلام شکوهی امام جمعه موقت بخش اسماعیلی در خطبه های نمازجمعه امروز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: درواقع این راهپیمایی باشکوه هم برای دوستان و هم برای دشمنان غیر منتظره بود لذا این راهپیمایی جلوه‌‌ای روشن از بیانات مقام معظم رهبری بر شکست محاسبات دشمن بود.

وی افزود: این حضور باشکوه مردم نماد لطف الهی و عنایت مهدوی و تاثیر خون پاک شهیدان است.

خطیب جمعه امروز اذعان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نماد بارز جمهوریت نظام و مظهر مشروعیت نظام اسلامی بوده و هست و مردم مثل همیشه ثابت کردند انقلاب و ولایت خود ایستاده اند و مسئولان باید به پایبندی هرچه بیشتر به آرمان های انقلاب و ایجاد شفافیت در همه امور توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت بلوک اسماعیلی ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) عینیت صراط مستقیم است یا اینکه دلالت بر غایت و هدف انسانیت تنها و تنها ذیل تبعیت از وجود نازنین پیامبر(ص) تعریف و تحقق پیدا می‌کند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 11 =