. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67287 تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | 09:30 ق.ظ

خط انتقال برق از داروییه بلوک به معدن مس قلعه ریگی اجرا می شود.

به همت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و توسط شرکت ایمیدرو؛ خط انتقال برق از داروییه بلوک به معدن مس قلعه ریگی اجرا می شود. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، ظهر امروز با حضور کارشناسان شرکت هلدینگ ایمیدرو و اداره کل صنعت […]

به همت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و توسط شرکت ایمیدرو؛ خط انتقال برق از داروییه بلوک به معدن مس قلعه ریگی اجرا می شود.


به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، ظهر امروز با حضور کارشناسان شرکت هلدینگ ایمیدرو و اداره کل صنعت ، معدن و تجارت جنوب کرمان از مسیر خط انتقال برق از داروئیه به معدن و کارخانه مس قلعه ریگی روستای مطاع از توابع شهرستان جیرفت بازدید شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در رابطه با این بازدید اظهار داشت: طبق مصوبات و توافقات قبلی با مدیرعامل شرکت ایمیدرو اجرای خط انتقال برق از داروئیه به معدن و کارخانه مس قلعه ریگی مطاع توسط شرکت ایمیدرو اجرا خواهد شد.


مسلم مروجی فرد افزود: کارشناسان ایمیدرو با حضور چند روزه در جنوب کرمان هزینه عملیاتی نمودن طرحهایی را که با حضور مدیرعامل این شرکت مصوب شده است را برآورد خواهند نمود تا وارد فاز اجرایی شود.
لازم به ذکر است که این تیم کارشناسی شرکت ایمیدرو برای تامین زیرساختهای تعدادی از معادن و صنایع معدنی از شهرستان های فاریاب، منوجان و قلعه گنج نیز بازدید خواهند کرد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هجده =