. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 67575 تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | 10:57 ق.ظ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان: اشتغال تعاونی‌های کرمان در مسیر پیشرفت است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان با بیان این که از مهر سال گذشته تاکنون ۱۶۸ تعاونی با بیش از ۴ هزار فرصت شغلی در این استان تشکیل شده است، گفت: تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در تعاونی‌ها نیز طی این مدت نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش داشته است. جهت ورود […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان با بیان این که از مهر سال گذشته تاکنون ۱۶۸ تعاونی با بیش از ۴ هزار فرصت شغلی در این استان تشکیل شده است، گفت: تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در تعاونی‌ها نیز طی این مدت نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش داشته است.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان، مجتبی مصباح با بیان این که اشتغال تعاونی‌های کرمان در مسیر پیشرفت است، اظهار کرد: هم‌اینک به صورت کلی ۱۰ هزار و ۴۱۹ مورد تعاونی فعال و غیرفعال، در دست اجرا و به بهره‌برداری رسیده در سطح استان کرمان وجود دارد.
وی با اشاره به این که از کل تعاونی‌های موجود در استان کرمان ۵ هزار و ۷۵۸ مورد تعاونی‌های فعال، به بهره‌برداری رسیده و در دست اجراست، خاطرنشان کرد: از این تعداد تعاونی یکهزار و ۷۹۷ مورد تولیدی، یکهزار و ۳۸۲ مورد خدماتی، ۴۷۳ مورد توزیعی، یکهزار و ۷۸۴ مورد تولیدی توزیعی و ۳۳۴ مورد در سایر موارد است.
مصباح با اشاره به این که تعاونی‌های فعال این استان ۷۰ هزار و ۶۶۴ مورد فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند، گفت: طبق سامانه هوشمند تعاون یک میلیون و ۳۴۳ هزار و ۹۸ نفر در تعاون‌های استان عضو هستند.
وی با اشاره به این که بیشترین گرایش فعالیت تعاونی‌های استان کرمان به ترتیب در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، تولیدی و توزیعی است، گفت: بیشترین تعداد تعاونی‌ها در استان کرمان به ترتیب در شهرستان های کرمان، سیرجان، جیرفت و بم است.

روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =