. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 68598 تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 | 10:12 ق.ظ

«مقبره شهید گمنام شهر جبالبارز “المان” این شهر می شود»

به گزارش کنارصندل به همت شهردار جبالبارز طراحی جدید مقبره شهید گمنام شهر جبالبارز توسط کارشناسان خبره و با تجربه در آذرماه ۱۴٠۱ انجام گرفته و برای اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان جهت تائید ارسال گردیده است.به گفته شهردار جبالبارز؛ بعد از ارسال طرح جدید، یک جلسه حضوری […]

به گزارش کنارصندل به همت شهردار جبالبارز طراحی جدید مقبره شهید گمنام شهر جبالبارز توسط کارشناسان خبره و با تجربه در آذرماه ۱۴٠۱ انجام گرفته و برای اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان جهت تائید ارسال گردیده است.
به گفته شهردار جبالبارز؛ بعد از ارسال طرح جدید، یک جلسه حضوری با سرهنگ مهدوی؛ مدیر کل بنیاد حفظ و دو جلسه بصورت ویدئو کنفرانسی معاونت فنی آن اداره کل با طراحان و مشاوران شهرداری برگزار گردیده است.
مهدی صباحی خاطرنشان کرد: در این زمینه دو جلسه با بخشدار جبالبارز نیز برگزار گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: در جلسات هم اندیشی و تصمیم گیری با مدیران محلی، بخشدار جبالبارز از آمادگی بخشداری و دهیاری ها برای مشارکت در ساخت مقبره جدید خبرداد.
شهردار جبالبارز اذعان کرد: به محض تائید معاونت فنی اداره کل عملیات عمرانی ساخت «اولین المان شهری جبالبارز» در محل مقبره شهید گمنام آغاز خواهد شد.
صباحی همراهی شورای شهر و مجموعه اداری بخش را در تکریم و ساخت مکانی در خور شهید والامقام گمنام این شهر ستودنی دانست و از همه کسانی در این زمینه حسن نیت داشته و با مجموعه شهرداری همکاری می کنند تشکر و قدردانی کرد.
شهردار جبالبارز تصریح کرد: اجرای امور فرهنگی با دوری از هرگونه حواشی و یاوه گویی افراد مغرض و نا مرتبط، با سرعت بیشتری قابل انجام است.
مهدی صباحی همچنین به محل تامین اعتبار اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: رایزنی هایی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانداری شهرستان جیرفت، بخشدار و شورای بخش و همچنین شورای اسلامی این شهر انجام شده است.
وی در این خصوص تصریح کرد: پیش بینی اعتبار برای اجرای این پروژه و رویداد مهم فرهنگی و عمرانی بیش از یک میلیارد تومان می باشد که نیاز به مصوبات قانونی خاص دارد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =