. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 68785 تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 | 20:12 ب.ظ

رئیس اتاق اصناف جیرفت خبر داد:
آغاز طرح تشدید بازرسی ایام پایان سال در شهرستان جیرفت

“بیست پرونده تخلف صنفی طی سه روز گذشته به تعزیرات حکومتی ارسال شد”رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فراسیدن ماه مبارک رمضان، طرح تشدید بازرسی از واحد های صنفی در شهرستان جیرفت زودتر از سراسر کشور آغاز شده است.به گزارش کنارصندل به نقل از روابط‌ […]

“بیست پرونده تخلف صنفی طی سه روز گذشته به تعزیرات حکومتی ارسال شد”
رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فراسیدن ماه مبارک رمضان، طرح تشدید بازرسی از واحد های صنفی در شهرستان جیرفت زودتر از سراسر کشور آغاز شده است.
به گزارش کنارصندل به نقل از روابط‌ عمومی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی بازار جیرفت ، سعدالله شریفی پور در این رابطه افزود: در ایام پایانی سال با توجه به افزایش تقاضای عمومی که سال آینده مصادف با ماه مبارک رمضان شده است، این اداره با همکاری دستگاه‌های مرتبط، طرح نظارتی تشدید بازرسی در شهرستان را زودتر از سراسر کشور آغاز کرده است.
وی افزود: در جهت آرام‌بخشی به فضای عمومی و روانی جامعه و همچنین تامین به‌موقع مایحتاج عمومی و جلوگیری از اجحاف در حق مصرف‌کنندگان و رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی، تمهیدات لازم برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
این مسئول یادآور شد: طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی با توجه به حساسیت‌های موجود از ابتدای اسفند ماه در حال اجرا است.
رئیس اتاق اصناف جیرفت یادآور شد: در این راستا همکاران بازرسی در بخش‌های مختلف و با برگزاری جلسات هماهنگی و حضور در مجامع صنفی و همچنین بصورت گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی اقدامات لازم را شروع کرده‌اند.
شریفی پور تصریح کرد :طی سه روز گذشته ۲۰ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی با بیان اینکه نظارت‌ها در دو بخش کالایی و خدماتی انجام خواهد شد،ادامه داد:شهروندان و همچنین مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، امتناع از فروش کالا، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور به مشتری می توانند بصورت مراجعه حضوری به اتاق اصناف واقع در خیابان امداد یا تماس تلفنی با شماره ۰۳۴۴۳۳۱۶۵۵۲ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف اقدام نمایند.
شریفی در پایان تاکید کرد: رسیدگی به شکایات مردمی اولویت کار بازرسان اتاق اصناف است و این مهم در روزهای پایانی سال و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در دو شیفت صبح و عصر در دستور کار است.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =