. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 68779 تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 | 14:32 ب.ظ

کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران کرمان به عتبات تشکیل شد

کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمان به عتبات عالیات تشکیل و تفاهمنامه‌ای برای تسهیل این امر بین سازمان‌های مربوطه منعقد شد. جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید به گزارش کنارصندل به نقل از ایکنا از کرمان، کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمان […]

کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمان به عتبات عالیات تشکیل و تفاهمنامه‌ای برای تسهیل این امر بین سازمان‌های مربوطه منعقد شد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

به گزارش کنارصندل به نقل از ایکنا از کرمان، کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمان به عتبات عالیات امروز، ۱۵ اسفندماه با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان، مدیرکل حج و زیارت استان، مدیر عامل شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و رئیس بانک دی استان در کرمان برگزار شد.

سعید ایرانمنش، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این جلسه بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران در زمان دوران دفاع مقدس از میهن اسلامی ایران دفاع کردند تا این مرز و بوم به دست دشمن نرسد و امروز ما وظیفه داریم در قبال این عزیزان بهترین خدمات را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه با اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عتبات می‌توان ارتباط بین دو کشور ایران و عراق را بیشتر کرد و این امر سبب وحدت دو ملت اسلامی می‌شود، افزود: زیارت امام حسین(ع) مورد استقبال تمام جهانیان است و پیاده‌رویی زائرین اربعین شاهد تقویت روحیه زائران هستیم.

سرپرست بنیاد استان کرمان با اشاره به اهمیت سفر خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات تصریح کرد: در راستای اجرای دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات، تفاهم نامه‌ای بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و همکاری اداره حج و زیارت استان کرمان و بانک دی کرمان به امضا رسید تا ایثارگران بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی اظهار کرد: خانواده‌ شهدا و ایثارگران که تمایل به سفر به عتبات عالیات دارند ابتدا باید پیش ثبت نام را در سامانه شاهدان کوثر انجام دهند و برای ثبت نام با سازمان حج و زیارت رایزنی و هماهنگی لازم انجام شده است.

ایرانمنش با بیان اینکه تمام اعزام‌ها در چهار چوب سازمان حج و زیارت انجام می‌شود و فرایند اقدام افراد در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواهد بود، گفت: انجام اکثر فرآیند ثبت نام به عهده آژانس است و بنیاد نقش نظارتی را در این زمینه خواهد داشت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 2 =