. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 68809 تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | 09:28 ق.ظ

دومین نمایشگاه دست آوردهای بانوان/ مشاغل خانگی جنوب کرمان

به گزارش کنارصندل:سرکار خانم سوده کوهستانی عضو شورای شهر و سخنگوی شورای شهر جیرفت گفت: دومین نمایشگاه دست آوردهای بانوان ،مشاغل خانگی به نام جشنواره “دستان توانمند بانوان سرزمین من” در پارک ولیعصر در حال برگزاری است . کوهستانی افزود: تعداد ۵۰ غرفه به همت شهرداری و شورای شهر جیرفت در این مکان تجهیز ؛آماده […]

به گزارش کنارصندل:سرکار خانم سوده کوهستانی عضو شورای شهر و سخنگوی شورای شهر جیرفت گفت: دومین نمایشگاه دست آوردهای بانوان ،مشاغل خانگی به نام جشنواره “دستان توانمند بانوان سرزمین من” در پارک ولیعصر در حال برگزاری است .

کوهستانی افزود: تعداد ۵۰ غرفه به همت شهرداری و شورای شهر جیرفت در این مکان تجهیز ؛آماده و به صورت رایگان از شنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ به مدت ۵ روز در اختیار بانوان عزیز قرار گرفته است.

سخنگوی شورای شهر اضافه کرد:به دلیل استقبال خوب همشهریان نمایشگاه به مدت ۲ روز تا پایان روز جمعه ۱۹ اسفند ماه جهت بازدید علاقه مندان تمدید و ادامه خواهد داشت

لازم به ذکر است تصاویر فقط مربوط به غرفه های صنایع دستی می باشد،اما تعداد زیادی غرفه خوراکی بود که زنان این مرز و بوم در معرض دید همشهریان جهت فروش قرار داده بودند.

گزارش: امینه رزمی

تصاویر : خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =