. یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 75828 تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 | 18:34 ب.ظ

مدیرعامل آبفا استان کرمان خبر داد : پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه های آبرسانی در جیرفت

به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آب و فاضلاب کشور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طی۱۴ ماه گذشته پیشرفت فیزیکی پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا در شهرستان جیرفت۴۰ درصد بوده است. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان در دیدار جمعی از مردم، دهیاران و شوراهای اسلامی […]

به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آب و فاضلاب کشور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طی۱۴ ماه گذشته پیشرفت فیزیکی پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا در شهرستان جیرفت۴۰ درصد بوده است. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان در دیدار جمعی از مردم، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت اظهار داشت: بحث جهاد آبرسانی اولویت دولت است و مقرر گردید طی۳۰ ماه به ۱۰ هزار روستا در کشور آبرسانی شود.

وی بیان داشت: حدود ۱۴۰ روستا استان کرمان در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تعریف شده است که معین آن در برخی شهرستان ها از جمله شهرستان جیرفت قرارگاه خاتم الانبیاء است.

عبدیان با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا در شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: هرچند که ۱۶ ماه از قرارداد پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیاء باقی مانده است، اما امیدواریم تا پایان سال آبرسانی به روستاهای شهرستان جیرفت به پایان برسد.

وی عنوان کرد: دسترسی به آب پایدار سخت است و اکنون باید با چاه های سطحی مشکل تامین آب شرب رفع شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =