. یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 76151 تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 | 20:30 ب.ظ

کلاس استعدادیابی مربیگری فوتبال درجه «دی آسیا» در جنوب کرمان آغاز شد

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، دبیر هیات فوتبال جیرفت گفت: کلاس استعدادیابی و آموزشی مربیگیری درجه «D» کنفدراسیون آسیا برای مناطق جنوب کرمان روز سه‌شنبه در این شهرستان آغاز شد. اسدالله فاریابی در در حاشیه این کلاس به خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از کلاس ها که طی ۱۰ سال اخیر […]

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، دبیر هیات فوتبال جیرفت گفت: کلاس استعدادیابی و آموزشی مربیگیری درجه «D» کنفدراسیون آسیا برای مناطق جنوب کرمان روز سه‌شنبه در این شهرستان آغاز شد.

اسدالله فاریابی در در حاشیه این کلاس به خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از کلاس ها که طی ۱۰ سال اخیر سومین دوره است ۶ روزه در صبح و بعدازظهر به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مدرس این کلاس رضا فتح آبادی است و ۲۴ نفر از شهرستان های جیرفت، عنبرآباد و کهنوج در جنوب استان کرمان در آن شرکت کرده‌اند.

فاریابی افزود: این کلاس ها اولین کلاس مقدماتی است که هر مربی باید طی کند و اگر نمرات بالا کسب کنند به درجه سی آسی معرفی می شوند و مدارک آنان توسط خود کنفدراسیون آسیا تایید می شود.

وی با بیان اینکه تلاش کرده ایم آموزش در هیات فوتبال جیرفت در اولویت قرار گیرد اضافه کرد: کلاس داوری درجه ۳ را هم به زودی برگزار می کنیم.

فاریابی یادآور شد: در این دوره همچنین مباحثی شامل اخلاق ورزشی، حرکت شناسی و آسیب شناسی ورزشی توسط ۲ مدرس دیگر آموزش داده می‌شود.

دبیر هیات فوتبال جیرفت افزود: شرکت کنندگان با کسب این مدرک علاوه بر مربیگری می توانند مدارس فوتبال را در شهرستان یا جنوب کرمان راه اندازی کنند.

رضا فتح آبادی مدرس این کلاس ها سابقه دستیاری مربی تیم گل گهر سیرجان و تیم مس کرمان را در کارنامه دارد و ۲۵ سال از دروازه بانان مطرح استان کرمان بوده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 10 =