. چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 87875 تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 | 09:59 ق.ظ

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان،تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت ماهانه ۷۰۰میلیارد ریال حقوق پرداخت می‌کند

به گزارش کنارصندل عصر امروز آئین تودیع و معارفه مدیر تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت با حضور دکتراحمد بلند نظر فرماندار شهرستان و محمود شیخ شاهی مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.دراین مراسم شیخ شاهی گفت: سازمان بر اساس اصول و رتبه‌بندی همکاران نظر به این بوده در جیرفت همراه […]

به گزارش کنارصندل عصر امروز آئین تودیع و معارفه مدیر تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت با حضور دکتراحمد بلند نظر فرماندار شهرستان و محمود شیخ شاهی مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.
دراین مراسم شیخ شاهی گفت: سازمان بر اساس اصول و رتبه‌بندی همکاران نظر به این بوده در جیرفت همراه با کهنوج و منوجان تغییر ایجاد کند.
مدیرکل تأمین اجتماعی افزود: خیرخواه یک مدیره باتجربه بوده در این مدتی که با شما کار کردید وظیفه خود را با رضایتمندی انجام داده .
وی با بیان اینکه؛خیرخواه کمتر از یکسال دیگه پایان خدمتشون بیشتر نمونده دوست داشت در شهر خودشون کهنوج خدمت کنند.

ایشان تصریح کرد:برای،ما، سازمان فرقی نمی کرد چه کسی رئیس باشد در جیرفت ما مشکلی نداشتیم ولی برای مردم چرا مهم است و  آقای قاسمی هم به اتفاق آقای شریفی که ۷ سال مسئول تامین اجتماعی کهنوج بودند  انشالله در کنار آقای قاسمی کمک می کنند،ما بتوانیم رضایت مردم رو داشته باشیم و خدمات سازمان تامین اجتماعی رو توسعه بدهیم.
محمود شیخ شاهی گفت: یکی از مشکلاتی که ما درجنوب داریم پایین بودن پوشش بیمه ای می باشد،متاسفانه برای مثال در جیرفت حدود۲۰درصد است در کل کشور ما ۱۸صندوق بیمه ای داریم که تأمین بیشترین بیمه شده را دارد و در سطح اول است صندوق تامین احتماعی است،۵۳الی۵۴درصد مردم کشور بیمه آنها تامین اجتماعی است،استان ما یک ذره از سطح کشوری پایین تر است.برای مثال  پوشش بیمه ای استان۴۸درصد است باز شهرستان ها متفاوته مثلا”سیرجان۸۰درصد کوهبنان۸۰درصده کهنوج۱۲-۱۳درصده جیرفت۲۰درصده خیلی سطح پایینی می باشد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان با بیان اینکه: این نیاز به فکر موثری دارد یک بخشی از آن بخاطر مسائل اقتصادی و یک بخشی هم مسائل فرهنگی است،باید فرهنگ سازی بشه مردم استقبال بیشتری داشته باشند.
وی افزود: ناگفته نماند الباقی مردم بیمه شان بیمه روستایی، عشایری و  نیروهای مسلح  هستند،ولی نهایتا آمار ها نشون می دهد بخش قابل توجهی از مردم پوشش بیمه ای ندارند.
شیخ شاهی گفت: منظور بحث درمان این قشر مردم نیست الحمدالله دولت همت کرده همه مردم از بیمه سلامت استفاده می کنند تو بحث درمانی ولی اون پوششی که منجر بشود به بازنشستگی و تعهدات مستمرری اینجا بسیار پایین است ،انشالله شما کمک کنید در بلندمدت این چیزی نیست که بشود یک روزه و یک ساله انجام بشه ولی باید کمک  شود این مهم انجام شود.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان گفت:من در کهنوج هم  عرض کردم شاه کلید حل مشکلات مردم جنوب این است که اینجا استقلالی در جنوب اتفاق انجام شود.
چون به هرحال فاصله ها زیاده اعتبارات جاهای دیگه میره عدالت واقعی تا حالا حق مردم بوده شاید ادا نشده باشد ما منتظریم ما با سازمانمون هم صحبت کردیم گفتیم اگر بشه مثل خیلی از ادارات اینجا اداره کل مستقل داشته باشیم ما استقبال میکنیم حق مردم، حق همکاران ماست کارفرمایان و بیمه شدگان ولی فعلا بخاطر همین بحث در واقع استان شدن استقلال گفتند دست نگه داریم ببینیم چه اتفاقی میوفته انشالله خواهش داریم شما که پیگیر این اتفاق هستید این اتفاق بیوفته خیلی کمک میکند که این رفت و امدها کم بشه سطح رضایتمندی بره بالا و خواهش ما این است که شما حمایتی که داشتید شما دوستان همینجوری که آقای خیرخواه همیشه تعریف میکردند رضایتمندی که بود تعاملی که بود درواقع با آقای قاسمی وشفیعی و همکاران کمک بکنید که انجام بشه

در ادامه سهراب خیرخواه رئیس تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت ضمن خیرمقدم به شیخ شاهی مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان و هیئت همراه گفت:یک روز در جلسه هفته قوه‌ قضائیه گفتند کار دادستان جیرفت سختر از کرج است و کار فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت به مراتب همینگونه است.
خیرخواه با بیان اینکه: جایگاه فرماندار جیرفت جایگاه سخت و ثقیلی و سنگینی می باشد،به هرحال فرماندار یک نهاد نظارتی می باشد و بلندنظر هیچگاه نگاه تحکمی به ادارات نداشت در شورای اداری که بودیم معمولا همیشه وقتی حرف می زدند باعث آرامش بودند
وی افزود: فرماندار جیرفت هم غم او بیشتر مردم می باشد و همه ادارات را به جای خود و از تأمین خواسته خودش را دارد از شهرداری خواسته خودش و دیگر ادارت همینطور تا رضایتمندی مردم شهرستان صورت پذیرد.
رئیس تأمین اجتماعی جیرفت گفت:در مدتی که ما با آقای بلند نظر بودیم واقعا” با سازمان حداکثر همکاری داشتند نگاه تعاملی به همه ادارات دارند،به همین جهت از آقای بلندنظر  کمال قدردانی و تشکر رو داریم.

وی تصریح کرد: آقای قاسمی به عنوان رئیس و آقای شریفی رو هم  که به عنوان معاون ایشان معرفی کردند از مدیران باسابقه در منوجان و کهنوج بوده و آقای قاسمی دقیقا اخلاق و رفتارش مماس با مردم و ما هم مردمی هستیم ادعا نکنیم ما قانون تامین اجتماعی را مطالعه میکنیم نگاه اول سازمان باید به بیمه شده باشد.
در ادامه حمید قاسمی به عنوان مدیر جدید از دکتر بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت خواست همچون گذشته نگاه ویژه ای به سازمان داشته باشند و ما را در ادامه راه یاری نمایند تا بتوانیم به اهداف خود که همان خدمت بی منت به مردم  و رضایتمندی آنهاست برسیم
دکتر بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدیرکل تأمین استان کرمان گفت:بر اساس صحبتهای که با عزیزان شد انتصاب رئیس سازمان بر اساس رتبه بندی و عملکرد کارکنان می باشد و انتخاب آقای حمید قاسمی از هیچ جای سفارش و پیشنهاد نشده است و طبق گفته مدیر کل محترم با معرفی چند نفر به سازمان مرکزی ایشان معرفی شده.
فرماندار جیرفت افزود: ما دوست داشتیم آقای خیرخواه تا پایان خدمت خود از وجودش بهرمند شویم اما نشد،امیدواریم قاسمی هم همچون خیرخواه موفق باشد و ما هم به عنوان دولت هر کاری که به نفع مردم باشد قطعآ حمایت می کنیم و آقای قاسمی تأمل خوبی اول با مردم،همکاران خود،ادارات..
و فرمانداری داشته باشد و آرزوی موفقیت برای هر دو مدیر را داریم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهارده =