. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 487 تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 | 04:00 ق.ظ

دبیر جشنواره ملی مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی منصوب شد.

به گزارش سایت کنارصندل، طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به عنوان دبیر جشنواره ملی مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی منصوب شد.

به گزارش سایت کنارصندل، طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به عنوان دبیر جشنواره ملی مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی منصوب شد.
در متن این حکم آمده است: با عنایت به مصوبه هیات وزیران و در اجرای تفویض اختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمال مسرت اعلام می دارد جنابعالی در جایگاه آن مقام محترم به عنوان دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در جنوب استان کرمان انتخاب شده اید.

در ادامه این حکم خطاب به حجت الاسلام سید احمد حسینی آمده است: بدون تردید با این توفیق لباس خادمی فرهنگی حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) را در ساحت مقدس فرهنگ رضوی بر قامت خود پوشانده اید ضمن تبریک به آن خادم پرافتخار یقینا با عشق و ارادت خالصانه جنابعالی ظرفیت استانی و ملی را در اجرای فاخر این برنامه به گونه ای بسیج خواهید کرد که نام نیک تان در این جشنواره مصداقی باشد بر این بیت بلند. در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و سلطان سریر ارتضاء ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) و در زیر سایه پر برکت مقام معظم رهبری توفیق روز افزون آن بزرگوار را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

جشنواره ملی مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی همزمان با دهه کرامت روزهای ۲۷ و ۲۸ مردادماه ۹۴ با حضور مدیحه سرایان و چاووشی خوانان کشوری در شهر جیرفت برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در جشنواره ملی مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی تا اول تیر ماه ۱۳۹۴ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

پیش از این جشنواره های ملی سرود رضوی، تئاتر کوتاه رضوی و همایش علمی پژوهشی ولایت در فرهنگ رضوی در جنوب استان کرمان برگزار شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =