. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 583 تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 | 14:19 ب.ظ

اسکندری نسب:بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی و غیرصنفی در جنوب استان کرمان بازرسی شد

به گزارش سایت کنارصندل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۷۶۹ مورد بازرسی از ۱۰ هزار واحد صنفی و غیر صنفی در جنوب کرمان انجام شده است. محمود اسکندری نسب با اشاره به اجرای طرح نظارتی در سال جدید اظهار داشت: بازرسان این سازمان از بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی بازدید و با متخلفان برخورد لازم را صورت گرفته است.

به گزارش سایت کنارصندل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۷۶۹ مورد بازرسی از ۱۰ هزار واحد صنفی و غیر صنفی در جنوب کرمان انجام شده است.
محمود اسکندری نسب با اشاره به اجرای طرح نظارتی در سال جدید اظهار داشت: بازرسان این سازمان از بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی بازدید و با متخلفان برخورد لازم را صورت گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به اینکه اکثر واح‍دهای صنفی مقررات لازم را رعایت می‌کردند،اظهار داشت: در مجموع دو هزار و ۷۶۹ مورد بازرسی و ۵۴۰ تخلف صنفی به ثبت رسید.
وی افزود: ارزش ریالی پرونده‌های ارسالی به تعزیرات ۷۷۷,۲۸۲,۰۰۰ ریال است.
اسکندری نسب گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، موضوع را با سازمان صنعت، معدن و تجارت و شماره ۱۲۴ درمیان گذاشته تا مأموران بازرسی این سازمان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =