. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 665 تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 | 19:53 ب.ظ

واتساپی ها این بار به دنبال عارفی

در شبکه اجتماعی واتساپ گروهی تشکیل شده است به اسم (پیشرفت و توسعه جنوب) با مدیریت یکی از سردبیران با سابقه جیرفتی. در این گروه تعدادی از مدیران جیرفت حضور دارند و اساسنامه گروه به سوی پیشرفت و توسعه جنوب است. روال گروه بدین شکل است که یکی از مدیران جیرفتی مهمان گروه است و […]

در شبکه اجتماعی واتساپ گروهی تشکیل شده است به اسم (پیشرفت و توسعه جنوب) با مدیریت یکی از سردبیران با سابقه جیرفتی. در این گروه تعدادی از مدیران جیرفت حضور دارند و اساسنامه گروه به سوی پیشرفت و توسعه جنوب است. روال گروه بدین شکل است که یکی از مدیران جیرفتی مهمان گروه است و اعضا سوالات خود را در حیطه کاری فرد مهمان طرح میکنند. حجه السلام زادسر هم در شبهای گذشته مهمان گروه بودند و به سوالات طرح شده جواب دادند. شب گذشته مدیریت گروه اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر عارفی نماینده مجلس مهمان گروه خواهد شد و به سوالات پاسخ خواهد داد. اما…
اما نماینده مجلس با توجه به جلسه ای که برایشان پیش آمده بود فرصت حضور در گروه را پیدا نکرد و عده ای ضدحال خوردند.
سولاتی که اعضا گروه از عارفی پرسیده بودن:

-شما چند سال قبل از طرحی بزرگ برای کشاورزی برای این منطقه گفتید، این طرح در چه مرحله ای قرار دارد؟
-جنابعالی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس هستید، تاثیرات و ره اورد این جایگاه برای حوزه انتخابیه تون چه بوده؟؟
-با استانی شدن انتخابات موافقید؟ برخی ها معتقدند این طرح به نوعی فرار به جلو برخی ها می باشد، نظر جنابعالی؟
– بالاخره معلوم نشد فرودگاه جیرفت با پیگیری شما راه افتاد یا دولت، توضیح می دهید؟
-.برای رفع بیکاری جوانان چه کرده اید؟
-دو پروژه ملی گاز و راه اهن در دوران دکتر اسلامپناه استارت خورد، چرا پیگیری نشد؟؟؟
-جناب اقاى عارفى حتما مي دانيد كه كشور ما خصوصا استان كرمان از نظر كمبود اب روى خط قرمز قرار دارد كه حتى خود جنابعالى نيز اظهار نگرانى نموده بوديد،ازطرفى بر همگان روشن است كه رودخانه هاى رمون و بحراسمان منبع ابى تنها سد بتنى جيرفت كه تامين كننده اب پنج شهرستان جنوبى مى باشد هستند ، حال چگونه و با چه منطقى شما با توجه به هشدار جدى كارشناسان اب منطقه اى كرمان و همچنين كارشناشان دانشگاه علوم پزشكى مبنى بر الوده شدن اب ومسایل زيست محيطى به دنبال راه اندازى معادن بالا دست سد مى باشيد بلاخره دغدغه شما و ديگر مسولين درخصوص بحران اب را باور كنيم يا…….. ؟
-جناب آقای عارفی فارغ ازمسائل سیاسی و مشکلات کشاورزی، متاسفانه در جیرفت موضوعی بعنوان ظلم فاحش درحق خانواده ایثارگران است،؛ در اجرای قانون استخدام، ناظرین رعایت عدالت نکرده و بیشترمجذوبین از اقوام دست اندرکاران زیرمجموعه می باشند ، جنابعالی بعنوان نماینده مردم چقدر درجریان این بی عدالتی ها هستید؟
-در رقابت جنابعالی و یکی دیگر از کاندیدا در دور قبل، اختلافات طایفه ای به اوج خودد رسید، چرا جنابعالی برای رفع این معضل بزرگ قدمی برنداشتید؟؟؟
-آقای عارفی چه اقدامی برای کشاورزی جیرفت انجام داده اید،علیرغم اینکه قبل از ورود به مجلس و از سالها پیش به مشکلات آنها اشراف کامل داشته اید؟
-در مدت حضور شما در مجلس،چرا هیچ کدوم از وزیران به حوزه انتخابیه تان نیامد، از جمله وزیر کشاورزی که مثل یک گردشگر تمام استان را بازدید کرد به غیر از جنوب است، مشکل از کجاست؟؟؟
– چرا در شهرستان جیرفت در مدت حضور جنابعالی به عنوان نماینده هیچ پروژه یا طرحی اجرا نشده،حتی هیچ چشم انداز روشنی هم دیده نمی‌شود؟
– برای استقلال شهرستان جیرفت و استان شدن جیرفت چه قدمی برداشته شده است،اصلا چه قدر نسبت به چهار سال پیش این فرایند جلوتر رفته است؟؟
-چرا در انتصابات اخیر در جیرفت و عنبراباد در دو سال اخیر به نخبگان سردسیری کمتر توجه شده؟؟ ایا این نگاه، نگاه خوبی است؟؟

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − شش =