. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1525 تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 | 02:40 ق.ظ

دانشگاهیان واحد جیرفت از مؤسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت این شهرستان بازدید کردند

رئيس، معاونان و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد جيرفت در راستای تعامل، بسط و گسترش فعالیت های فرهنگی و ایجاد روحیه همکاری های دوجانبه میان این واحد دانشگاهی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از مؤسسه فرهنگي هنری يادمان ولايت شهرستان جيرفت بازديد نمودند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این […]

22442

رئيس، معاونان و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد جيرفت در راستای تعامل، بسط و گسترش فعالیت های فرهنگی و ایجاد روحیه همکاری های دوجانبه میان این واحد دانشگاهی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از مؤسسه فرهنگي هنری يادمان ولايت شهرستان جيرفت بازديد نمودند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این بازدید دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جرفت با اشاره به انجام فعالیّت های فرهنگی ماندگار در سطح دانشگاه و شهرستان اظهار داشت: شهرستان جیرفت با توجه به این که در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان و حتی کشور حرف برای گفتن دارد و می طلبد که با یک مجموعه ای همانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت که به فعالیّت های فرهنگی اهمیت ویژه ای می دهد تعامل و همکاری نماید.
وی بر عملیاتی شدن طرح های فرهنگی که مناسب با نیاز جامعه و دانشجویان باشد تأکید کرد و افزود: حرکت در چارچوب مناسبات فرهنگی که از سوی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود یکی از مواردی می باشد که در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار خواهد داشت.
مجید خزاعی با تشریح کامل حوزه فرهنگ و هنر در میان دانشگاهیان اظهار داشت: مقوله فرهنگ به ویژه در قشر فرهیخته دانشگاهی از اهمیّت خاصی برخوردار می باشد و بر همین مبنا استادان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور وظیفه دارند همراه با تدریس خود به تبیین جایگاه و نقش فرهنگ و هنر در ایران اسلامی بپردارند.
گفتنی است بازديدكنندگان ضمن آشنايي با فعاليّت هاي فرهنگي اين مؤسسه از نمايشگاه آثار هنري هنرمندان اين شهرستان كه در آن مؤسسه داير بود بازديد نمودند و از كلاس هاي آموزشي فرهنگي اين مؤسسه از نزدیک بازدید کردند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =