. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1713 تاریخ انتشار : یکشنبه 14 تیر 1394 | 04:47 ق.ظ

گفتاری در حال و هوای امروز از محمدحسین درج: نباید بگذاریم بنی صدر های روزگار به یاران امام خمینی (ره)توهین کنند.

بهشتی فقط یک نام نیست که هرسال درهفتم تیر از او تجلیل کنیم واو را بستاییم بلکه یک فرهنگ وقاموس است . فرهنگی که در لحظه لحظه سرافرازی این ملت ، نقشی سترگ و در صحنه صحنه این انقلاب حضور برجسته دارد. مکتب بهشتی چون خونی تازه و جوشان در شریان های پیکره حیات معنوی […]

بهشتی فقط یک نام نیست که هرسال درهفتم تیر از او تجلیل کنیم واو را بستاییم بلکه یک فرهنگ وقاموس است . فرهنگی که در لحظه لحظه سرافرازی این ملت ، نقشی سترگ و در صحنه صحنه این انقلاب حضور برجسته دارد.
مکتب بهشتی چون خونی تازه و جوشان در شریان های پیکره حیات معنوی این نهضت حسینی جاریست .
چرا هفتم تیر را بزرگ بشماریم؟و چرا انقلاب خمینی (ره)را مدیون شهدای هفتم تیر بدانیم؟و چرا نام بهشتی در تاریخ این ملت رنج کشیده است؟
بقای بهشتی مدیون مظلومیت اوست . همان مظلومیت که خمینی کبیر درباره اش قریب به مضمون فرمود:(چیزی که شهادت شهید بهشتی در برابر ان ناچیز است، مظلومیت اوست همان رمز جاودانگی علی(ع))، آنگاه که در محراب مسجد مورد ضربت قرار گرفت .حتما شنیده اید وقتی در شهر پیچید (که سر حضرت(ع) مورد ضربت شمشیر قرار گرفته و ایشان به شهادت رسیدن)بعضی ها گفتند مگر علی(ع) نماز می خواند؟
بهشتی هم از همان طایفه بود، طایفه که همیشه مورد ظلم واقع می شوند . از همان قافله (طایفه) که به سوی حرم دوست می تاختند و از دشواری راه و خار مغیلان وملامت ناکسان باکی نداشتند گرچه دلشان از تیر تیز طعنه شرحه شرحه است.
آن روز آن رییس جمهور رو سیاه با جذابترین ابزار تبلیغاتی غنیمت آورده از غرب، بهشتی و یاران صادقش را در چشم مردمان مغضوب کرده بود، چهره مردمی ترین روحانی خدمتگزار را که همه وجودش وقف خدمت مفید ومدبرانه به مردم بود .
آری جز به بهای شهادت عظیم او و یارانش محال بود پرده سیاه تزویر از چهره نفاق و رییس جمهور خائن دریده شود .
این همه نوشتم تا تلنگری باشد که <بهشتی ها> را امروز هم باید دریافت، نباید بگذاریم به وسیله جهل و ظلمات و تعصبات کور منافقین قدیم و جدید چهره منور یاران صادق و رفیقان موافق قافله سالار عشق امام خمینی (ره) مخدوش شود.
و نباید بگذاریم به بزرگان این انقلاب توهین شود زیرا بنی صدرهای امروز چهره جدید برخودشان گرفته اند . چه بسیار کسانی که خود را دایه دلسوز تر از مادر می دانند در حالی که نه در انقلاب و نه در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند ولی امروز بزرگان انقلاب را مورد حمله و توهین قرار می دهند .
و نباید برای روشن شدن راه ، یاری دیگر از یاران امام (ره) بسوزد تا چهره واقعی دشمنان انقلاب اسلامی مان برهمگان نمایان شود .
خدای را سپاس می گویم که کاروان انقلاب حسینی با رهبری الهی برادر و شاگرد خمینی(ره) ،که او نیز زخم کینه نفاق بر دل و دست دارد ، بالنده تر از گذشته به سوی نور و رستگاری حرکت می کند ،
یاد سید و سالار شهیدان انقلاب،شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران با وفای ایشان که جانشان را بر سر عهد و پیمانشان باخدای بزرگ نهادند و جاودانه شدند گرامی باد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =