. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1805 تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تیر 1394 | 04:22 ق.ظ

پیام تسلیت رییس هیات فوتبال استان در پی درگذشت جعفر پلاشی رییس کمیته داوران فوتبال جیرفت / مراسم سومین روز آنمرحوم امروز برگزار میشود.

متاسفانه با خبر شدیم “جعفر پلاشی” عزیز، پیشکسوت داوری فوتبال استان دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت ، خانواده فوتبال و ورزش استان با قلبی مالامال از اندوه و غم این ضایعه تاسف بار را صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان ، برای آن مرحوم مغفرت و رحمت […]

IMG-20150707-WA0056

متاسفانه با خبر شدیم “جعفر پلاشی” عزیز، پیشکسوت داوری فوتبال استان دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت ، خانواده فوتبال و ورزش استان با قلبی مالامال از اندوه و غم این ضایعه تاسف بار را صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان ، برای آن مرحوم مغفرت و رحمت بی انتهای قدسی و برای خانواده محترم و ورزشکار “پلاشی” صبر جمیل مسئلت می نماید.

مراد حاج جعفری رییس هیات فوتبال استان کرمان -خانواده ورزش استان

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

همچنین سلحشور سالاری رییس اداره ورزش و جوانان جیرفت ، علیرضا کهوری ،مهدی اقتداری و علی جلالی داوران بین المللی جیرفت و عنبراباد و پیشگسوتان و ورزشکاران شهرهای جیرفت و عنبراباد طی پیامهایی این ضایعه را به جامعه ورزش جنوب استان تسلیت گفتند.

IMG-20150707-WA0058

مراسم سومین روز درگذشت آن زنده یاد امروز سه شنبه مورخ ۹۴/۴/۱۶ از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در مهدیه جیرفت برگزار سپس بر آرامگاه ابدیش در بهشت زهرا با ذکر فاتحه ای یادش گرامی داشته میشود.

برادران: حسین، علی، رضا و افشین پلاشی.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =