. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 2794 تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مرداد 1394 | 17:29 ب.ظ

عارفی میانجی درگیری امروز دو نماینده در صحن علنی مجلس/ تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل،  امروز صبح در جلسه علنی مجلس بین دو نماینده مجلس برخوردی به وجود امد که  « فرج ا… عارفی» نماینده حوزه انتخابیه جیرفت و عنبراباد ،  در این وسط نقش میانجی یک دعوا را به عهده داشت . باز هم جای شکرش باقیست که با این حرکت نماینده ، فرهنگ واقعی […]

221525_523 221527_390

به گزارش سایت کنارصندل،  امروز صبح در جلسه علنی مجلس بین دو نماینده مجلس برخوردی به وجود امد که  « فرج ا… عارفی» نماینده حوزه انتخابیه جیرفت و عنبراباد ،  در این وسط نقش میانجی یک دعوا را به عهده داشت . باز هم جای شکرش باقیست که با این حرکت نماینده ، فرهنگ واقعی و اصیل حاکم بر جیرفت را مشخص کرد.
شرح خبر :
صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا چند شب گذشته در گفت‌وگوی ویژه خبری مدعی شد، خواهر، برادر و مسئول دفتر کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل در زمین‌خواری “گردنه حیران” نقش داشتند.
پس از سخنان نعیمی‌رز در برنامه تلویزیونی و افشاگری وی در مورد زمین‌خواری بستگان یکی از نمایندگان مردم اردبیل در گردنه حیران، در جلسه علنی امروز، درگیری لفظی بین دو نماینده بوبجود آمد.

پیرموذن در صحن علنی امروز یکشنبه (۲۵ مرداد ماه) مجلس با صدای بلند فریاد می‌زد و نعیمی‌رز را به دزدی متهم می‌کرد؛ صفر نعیمی‌رز نیز با در دست داشتن برگه‌هایی، اعلام می‌کرد که سند زمین‌خواری بستگان پیرموذن را در اختیار دارد..

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =