. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3820 تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 | 16:16 ب.ظ

امام جمعه موقت اسماعیلی: مسولین بخش اسماعیلی باید جناح بازی را کنار بگذارند

به گزارش سایت کنارصندل،  حجت الاسلام محمد سلیمانی فر امام جمعه موقت بخش اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی با اشاره به شرکت مردم در روز جمعه و در این نماز افزود نماز جمعه توشه ای است برای آخرت ،که فضیلت زیادی دارد. حجت الاسلام سلیمانی فر با اشاره […]

به گزارش سایت کنارصندل،  حجت الاسلام محمد سلیمانی فر امام جمعه موقت بخش اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگی به رعایت تقوای الهی با اشاره به شرکت مردم در روز جمعه و در این نماز افزود نماز جمعه توشه ای است برای آخرت ،که فضیلت زیادی دارد.
حجت الاسلام سلیمانی فر با اشاره به سخانان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه افزود: بزرگترین نعمت برای انسان بدن سالم و بالاتر از آن قلب سالم است یعنی قلبی که برای خدا باشد و برای خدا کار کنند. 
وی با اشاره به اینکه کلید تمام گناهان دروغ است افزود: انسان در هیچ شرایطی نباید دروغ بگویید و حتی مسولان نیز باید با مردم صادق باشند و با اشاره به آیاتی از سوره آل عمران گفت: خداوند چهار فرمان به انسان داده است و فرموده ای بندگان عمل صالح انجام دهید، در مقابل مشکلات صبور باشید، رابطه با امام زمان داشته باشید و با تقوا باشید.
امام جمعه موقت اسماعیلی بیان کرد: تقوایی اقتصادی و دینی و سیاسی و اجتماعی باید در زندگی همه مردم رعایت شود.

 وی  خاطر نشان کرد مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹عراق به کمک همپیمانانش به هدف سلطه اقتصادی بر نفت خلیج فارس به ایران هشت سال جنگ نابرابر را تحمیل کردند اما امروز این جنگ فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی شده و باید تقوای اجتماعی و سیاسی در خانواده و جامعه رعایت شود و دشمن بویژه آمریکا به دنبال آن است که اخلاق را از جامعه ما بگیرد و خوی حیوانی و وحشی گری را در جامعه تبلیغ کند و مردم را نسبت به دین و ولایت فقیه و نظام بدبین کند.

حجت الاسلام سلیمانی فر با توجه به اتفاقات اخیر در بخش اسماعیلی در حوزه امنیت گفت: مردم نگران هستند و باید مسولین ذیربط به فکر باشند و طلاب ،فرهنگیان و سایر افراد تاثیر گزار باید وسط میدان بیایند و فعالیت خود را در بخش فرهنگ ناب اسلام گسترش دهند و با امام جمعه این بخش و سایر دستگاه های مرتبط با این امر همکاری نماییند تا شاهد مسائل نا امنی در منطقه نباشیم.
وی با اشاره به نزدیکی به فصل بازگشایی مدارس و جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی افزود: چشمان دانش آموزان مستمند این بخش به دستان پرخیر شما مردم است که در آغاز بازگشایی مدارس در اول مهر تمام دانش آموزان با نشاط و امید سر کلاس درس حاضر شوند و از کمیته امداد بخش اسماعیلی بخاطر استقرار پایگاهایی متعدد در این بخش قدردانی کرد.

امام جمعه موقت اسماعیلی با اشاره به اینکه کم کم داریم به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم اظهار داشت: مسولین بخش اسماعیلی باید جناح بازی را کنار بگذارند چرا که باعث می شود مردم این بخش ضرر کنند همانطور تاکنون ضرر کرده اند و این شهر نو پا می باشد مسولین باید به فکر آبادانی شهر و بخش اسماعیلی باشند و مردم این منطقه نیز باید تقوای سیاسی داشته باشند.
وی با اشاره به ششم ذی الحجه مصادف با ۹ دی ۱۳۶۶ افزود: حادثه آن روز ثابت کرد که وهابیون عربستان لیاقت خادمی حرم شرفین را ندارند چرا که ۴۰۰ نفر از حجاج ایرانی را شهید و حدود ۱۰۰۰نفر در آن حادثه مجروح شدند.
امام جمعه موقت بخش اسماعیلی با اشاره به ۱۰ذی الحجه روز عید قربان گفت: چهار شب در سال به شب زنده داری سفارش شده است و یکی از آن چهار شب، شب عید قربان است که فضلیت زیادی دارد و با توجه به اینکه این بخش محرومین زیادی دارد گوسفندان قربانی شده می تواند در اختیار محرومین قرار گیرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =