. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3841 تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 | 17:05 ب.ظ

نشست ادبی تعدادی از شاعران جیرفت و کرمان به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی در دره مدیترانه ای دلفارد برگزار شد

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی ،نشست ادبی تعدادی از شاعران جیرفت و کرمان در دره ی مدیترانه ای دلفارد برگزار شد. حمیدرضا واحدی رئیس انجمن شعر آئینی جنوب کرمان در این نشست گفت: ۲۷ شهریورماه به مناسبت درگذشت سیدمحمدحسین شهریار به عنوان «روز بزرگداشت شهریار» و […]

hk

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی ،نشست ادبی تعدادی از شاعران جیرفت و کرمان در دره ی مدیترانه ای دلفارد برگزار شد.
حمیدرضا واحدی رئیس انجمن شعر آئینی جنوب کرمان در این نشست گفت: ۲۷ شهریورماه به مناسبت درگذشت سیدمحمدحسین شهریار به عنوان «روز بزرگداشت شهریار» و «روز شعر و ادب فارسی» نامگذاری شده است و ما برای بزرگداشت این روز بزرگ ، طی هماهنگی و همراهی تعدادی از شاعران کرمان ،جیرفت و همچنین سهراب میجانی دبیر انجمن شعر آئینی جنوب و محمدرضا براهام رئیس انجمن قصه و داستان جنوب کرمان ، این نشست ادبی را در روستای دلفارد برگزار کردیم.
وی بیان کرد:در این نشست ادبی یک روزه ، شاعران جیرفت و شاعران مهمان به قرائت اشعار خود و اشعار شهریار پرداختند و همچنین آثار دوستان مورد نقد قرار گرفت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =