. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3851 تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 | 17:58 ب.ظ

به همت استاندار و سایر مسوولان کرمان تپش دوباره امید در قلب بازار تاریخی کرمان

به گزارش سایت کنارصندل ، بازار بزرگ کرمان بعنوان قلب تپنده اقتصادی و تجلی گاه پیشینه تاریخی این استان به عرصه همت مسوولان عالی رتبه دولت تدبیر و امید در این استان تبدیل شده تا با سرانگشت تدبیر خود نقشی ماندگار بر جان آن حک کنند. امروز شهر کرمان در آستانه تحول بزرگ بافت تاریخی […]

به گزارش سایت کنارصندل ، بازار بزرگ کرمان بعنوان قلب تپنده اقتصادی و تجلی گاه پیشینه تاریخی این استان به عرصه همت مسوولان عالی رتبه دولت تدبیر و امید در این استان تبدیل شده تا با سرانگشت تدبیر خود نقشی ماندگار بر جان آن حک کنند.
امروز شهر کرمان در آستانه تحول بزرگ بافت تاریخی خود شاهد همت بلند و والای مسوولانی است که آمده اند تا بازار تاریخی این شهر را به طور کامل برای اولین بار در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی مرمت،مقاوم سازی و زیبا سازی کنند.
فاز اول طرح ساماندهی بازار کرمان با عملیات کف سازی این مکان تاریخی و ارزشمند همراه بود و در فاز دوم نیز عملیات مرمت و بهسازی مدرسه حیاتیه انجام شد.
در حالی که عملیات کف سازی محور گردشگری و مسیرهای منتهی به بازار کرمان در دست انجام است،بدنه سازی بازار بزرگ کرمان نیز از شامگاه ۲۶ شهریورماه با تاکید استاندار و توسط شهرداری کرمان آغاز شد.
همچنین در ادامه تحول بنیادین بازار کرمان،کار بهسازی سقف این بازار نیز با پیگیری استانداری کرمان در دولت تدبیر و به همت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آغاز شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =