. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3827 تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394 | 16:39 ب.ظ

ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر جنوب کرمان با معرفی برگزیدگان پایان یافت

به گزارش سایت کنارصندل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر جنوب کرمان با معرفی برگزیدگان پایان یافت. حجت الاسلام سید احمد حسینی در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس رای هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی برای چهره پردازی به محسن […]

به گزارش سایت کنارصندل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر جنوب کرمان با معرفی برگزیدگان پایان یافت.
حجت الاسلام سید احمد حسینی در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس رای هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی برای چهره پردازی به محسن تارنگ و سارا چاه شاهی برای نمایش لوپتکا از شهرستان کهنوج اهداء شد.

وی با بیان اینکه لوح تقدیر و جایزه نقدی برای طراحی لباس به بهاره کهنوج نسب از شهرستان کهنوج اهداء شد ادامه داد: لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی لباس و پوستر به امین ملایی طراح نمایش تابوت صورتی از جیرفت اهداء شد.

وی بیان کرد: همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی موسیقی به پوریا صابری برای نمایش دوشیزگان باغ لیمو از جیرفت و گروه موسیقی لذت انتقام از عنبرآباد اهداء شد.

وی با بیان اینکه لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی صحنه به محسن تارنگ برای نمایش نامه های دلدادگی و لوپتکا از کهنوج اهداء شد بیان داشت: هیات داوران برای بازیگری مرد با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی بدون در نظر گرفتن اولویت از اسحاق پلاشی ، معین جهانی از جیرفت برای بازی در دوشیزگان باغ لیمو و شهرام محمد آبادی از شهرستان عنبر آباد تقدیر نمود.

وی گفت: همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی بازیگری برگزیده مرد به ترتیب به محسن پلاشی بازیگر نمایش دوشیزگان باغ لیمو از جیرفت،علی ببربیان بازیگر نمایش دلدادگی از کهنوج و حمید رضا خرمی بازیگر نمایش لوپتکا از کهنوج اهداء شد.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: در بخش بازیگری زن هیات داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی ازالناز شعبانی ،نسیبه شاهرخی و فاطمه امیری بازیگران نمایش تابوت صورتی از جیرفت بدون در نظر گرفتن ترتیب تقدیر کرد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش خردسال لوح تقدیر و جایزه نقدی بازیگری اول خردسال به کوثر امیری بازیگر نمایش تابوت صورتی از جیرفت و بازیگری دوم به ریحانه اوژند برای بازی در نمایش پنجه دزدیده از منوجان اهداء شد.

وی ادامه داد: در بخش بازیگری زن، لوح تقدیر و جایزه نقدی بازیگری اول به زینب آفتابی و فاطمه فضلی برای بازی در دوشیزگان باغ لیمو از جیرفت ، بازیگری دوم به سارا چاشاهی برای بازی در نمایش دلدادگی از کهنوج و بازیگری سوم به بهاره کهنوج نسب برای بازی در نمایش لوپتکا از شهرستان کهنوج اهداء شد.

وی اظهار داشت: در بخش کارگردانی لوح تقدیر و جایزه نقدی برگزیدگان به ترتیب به محسن پلاشی برای کارگردانی نمایش دوشیزگان باغ لیمو از جیرفت، مهرداد بهزادی کارگردان نمایش دلدادگی از کهنوج و بهاره کهنوج نسب برای نمایش لوپتکا از شهرستان کهنوج اهداء شد.

وی خاطر نشان نمود: در بخش نمایش نامه نویسی با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از بهاره کهنوج نسب برای نمایش لوپتکا از شهرستان کهنوج و محمد رضا مقبلی برای نمایش تابوت صورتی از جیرفت تقدیر شد.

وی با بیان اینکه هیات داوران در بخش نمایش نامه نویسی کسی را به عنوان نفر اول انتخاب نکرد گفت:علی محمد رادمنش نویسنده نمایش دوشیزگان باغ لیمو از جیرفت به عنوان نفر دوم و مهرداد بهزادی برای نمایش دلدادگی از کهنوج به عنوان نفر سوم با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین هیات داوران دو اثر را به عنوان آثار برگزیده ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر جنوب کرمان به ترتیب دوشیزگان باغ لیمو از جیرفت و دلدادگی از کهنوج انتخاب کرد.

 

همچنین در موقع اهدای جوائز ، سرکار خانم فریبا اسکندرزاده معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش جیرفت از طرف خود یک سکه بهار آزادی به بازیگر خردسال ،کوثر امیری بازیگر نمایش تابوت صورتی از جیرفت اهدا کرد که مورد تشویق شدید حاضرین در سالن قرار گرفت که این حرکت در جهت حمایت از هنرمندان بسیار جای تقدیر دارد.

 

 

 IMG-20150918-WA0012

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =