. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 4240 تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | 16:28 ب.ظ

محبوب و محجوب ۲ ( معرفی کارمند با اخلاق و نمونه )

سایت کنارصندل بر آن است تا ستونی تحت عنوان محبوب و محجوب را به کارمندان نمونه ی این دیار که شما مردم عزیز از طریق سامانه پیامک آنها را انتخاب می کنید اختصاص دهد٬ تا ما بتوانیم در بین پیامهای ارسالی نفر برتر را بعد از تحقیق و بررسی بیشتر شناسایی کنیم و در این راستا […]

سایت کنارصندل بر آن است تا ستونی تحت عنوان محبوب و محجوب را به کارمندان نمونه ی این دیار که شما مردم عزیز از طریق سامانه پیامک آنها را انتخاب می کنید اختصاص دهد٬ تا ما بتوانیم در بین پیامهای ارسالی نفر برتر را بعد از تحقیق و بررسی بیشتر شناسایی کنیم و در این راستا هم خسته نباشید و خدا قوت به این کارمند نمونه بگوییم ، از نزدیک پای درد دل این عزیزان بنشینیم و هم شما مردم عزیز بیشتر این بزرگواران با اخلاص و ایمان در کار را بشناسید .
در دومین شماره محبوب و محجوب طبق پیامک های ارسالی شما مردم عزیز و با صداقت، که جای بسیار تشکر دارد از این همکاری واعتماد شما ،پیامک های یک نفر بیشتر از بقیه بود و ما بعد از تحقیق و بررسی بیشتر به سراغ کارمند نمونه دوم رفتیم.

وی در جایی کار می کند که روزی هر زوجی برای خوشبختی بیشتر و اینکه نوزادشان را به چه نامی صدا بزنند و هویتش در جامعه مشخص باشد به آنجا سر خواهد زد .
 و در دومین شماره محبوب و محجوب با همکاری شما مردم به سراغ اداره ی ثبت احوال جیرفت رفتیم تا جوانی را به شما معرفی کنیم و ما به رسم ادب و احترام و برای شناسایی بیشتر مردم و همچنین خسته نباشید به سراغ وی رفتیم.

ایشان با لبخند و روحیه ی باز پاسخگوی مردم بود ، از ادب و متانتی که داشت فهمیدیم مردم خوب کسی را انتخاب کرده اند و بسیار خوشنود شدیم .
وقتی با ایشان در مورد ستون محبوب و محجوب و اینکه او را مردم به عنوان کارمند نمونه معرفی کرده اند صحبت کردیم لحظه ای سکوت کرد و در حیرت ماند و خیلی خوشحال شد و گفت : من با تمام وجود در خدمتگزاری مردم عزیزم هستم ،و خواست از طریق سایت از همه ی شما مردم بخاطر این همه لطف و بزرگواری تشکر کنند .


رضا رئیسی مهنی متولد ۱۳۶۰ که هم اکنون به عنوان کارشناس در اداره ثبت احوال جیرفت و در اتاق صدور شناسنامه نوزاد خدمت می کند .
از خداوند بزرگ می خواهیم خود و خانواده اش را در پناه خود حفظ کند و همیشه سالم و خوشبخت باشند.

محبوب و محجوب بعدی را شما معرفی کنید:   شماره پیامک: ۵۰۰۰۲۳۴۹۵۵۱۶۰۴                  نام ونام خانوادگی-محل کار و در صورت امکان پست سازمانی

 

رییسی محبوب محجوب

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =