. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 4342 تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | 17:10 ب.ظ

رزمایش فرهنگی رزمی عاشورائیان ویژه گردان های الی بیت‌المقدس قلعه گنج / تصاویر

رزمایش فرهنگی رزمی عاشورائیان ویژه گردان های الی بیت‌المقدس از صبح دیروز با شرکت نیروهای آموزش دیده و زبده بسیج با هدف نمایش اقتدار این نیروها و نیز سنجش میزان توانایی آنها در منطقه عمومی گلدشت واقع در دامنه کوه های گلدشت شهرستان قلعه گنج آغاز شد. رزمایش عاشورائیان با هدف حفظ آمادگی و افزایش […]

رزمایش فرهنگی رزمی عاشورائیان ویژه گردان های الی بیت‌المقدس از صبح دیروز با شرکت نیروهای آموزش دیده و زبده بسیج با هدف نمایش اقتدار این نیروها و نیز سنجش میزان توانایی آنها در منطقه عمومی گلدشت واقع در دامنه کوه های گلدشت شهرستان قلعه گنج آغاز شد.

رزمایش عاشورائیان با هدف حفظ آمادگی و افزایش بنیه دفاعی و رزمی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی بیش از پیش رزمی، معنوی و دفاعی نیروهای مسلح با شعار «حامیان ولایت» برگزار شده است.

سرگرد شاهرخی فرمانده سپاه شهرستان قلعه گنج در جمع بسیجیان گردان امام حسین گفت:ما سبز پوشان حریم ولایت و بسیجیان شهرستان قلعه گنج قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت برای هر اقدامی و در هر زمان و هر منطقه برای دفاع از عزت مسلمین و حرمت انان به ویژه مردم انقلابی در مقابل حکام ظالم و جاهل آل سعود آماده ایم و انتقام سخت این خیانت هولناک را از آل‌سعود خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام‌نجنو امام جمعه  شهرستان  قلعه گنج در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش گفت :اجتماع سبز پوشان بسیج و سپاه بیانگر روحیه استکبار ستیزی به معنی واقعی کلمه است.

بسیج و سپاه در بدترین شرایط تشنگی و گرسنگی راتحمل میکنند اما فریب دشمن را هرگز نمیخورند.

وی افزود ارتش افسانه‌ای غرب خصوصاً رژیم پوشالی صهیونیست که آن همه ادعا دارند در مقابل نیرو‌های اسلامی در نبرد ها بارها شکست خورده است ما باید افتخار کنیم و ببالیم به خودمان که در سرزمینی داریم زندگی میکنیم که دور تا دور این سرزمین پایگاه های مدرن ترین سلاحهای روز که امریکا و ایادی آن استقرار کرده اند برای اینکه گوشه ای و نیم نگاهی به این ملت داشته باشند و ایجاد رعب و وحشت کنند، اما علیرغم این همه پایگاه نظامی در اطراف مرزهای ما جوانان بسیجی ما بیدار هستند و اجازه نخواهند داد تا یک وجب از مرز های ما زیر لگد آنها باشند.

این رزمایش به منظور دفاع موزائیکی،مبارزه با اغتشاشات،کمین و ضدکمین ، جابه‌جایی یگان‌ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راه‌های مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راه‌های اصلی و مسدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلی برن و تمرین اصول پدافند غیرعامل به مدت دوروز با موفقیت به اجرا در آمد.

 IMG-20151009-WA0007 IMG-20151009-WA0014 IMG-20151009-WA0010 IMG-20151009-WA0011

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 15 =