. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 4435 تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | 06:57 ق.ظ

روز پرکار استاندار کرمان در تهران

  دیدار با نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی، معاون هماهنگی بودجه و معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از برنامه های استاندار کرمان در پایتخت بود.   به گزارش سایت کنارصندل، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه […]

razmho

 

دیدار با نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی، معاون هماهنگی بودجه و معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از برنامه های استاندار کرمان در پایتخت بود.

 

به گزارش سایت کنارصندل، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در دیدار با علی اصغر پور محمدی معاون سیما و برخی از مدیران شبکه های سراسری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر تقویت بیش از پیش صدا و سیمای مرکز کرمان و تولید برنامه های مشارکتی دستگاه های اجرایی استان با سازمان صداو سیما توافق گردید.

 

وی در ادامه با فرهاد دژپسند معاون هماهنگی برنامه و بودجه و علیرضا صالح معاون امور مجلس، استان‌ها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به منظور بررسی افزایش بودجه استان دیدار و گفتگو نمود که توافقاتی نیز در این دیدار حاصل شد.

 

تخصیص اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ و ماده ۱۸۰ به استان و تامین اعتبار تعهدات سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان کرمان در خصوص طرح های آبرسانی به استان، تکمیل بیمارستان باهنر و سایت استانداری از جمله توافقات صورت گرفته در دیدار استاندار کرمان با معاون هماهنگی برنامه و بودجه و معاون امور مجلس، استان‌ها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بود.

 

استاندار کرمان در دیدار جداگانه با محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشرفت طرح های توسعه ای و پروژه های عمرانی استان کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

رزم حسینی در نهایت در ملاقاتی سازنده با رئیس بنیاد ایران شناسی بر مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مرکز کرمان شناسی تاکید نمود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =