. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 5357 تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | 04:42 ق.ظ

معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور از تپه‌های کنارصندل جیرفت بازدید کرد /تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور از تپه‌های کنارصندل جیرفت بازدید کرد .   معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور، معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان از تپه‌های کنارصندل جیرفت بازدید کردند.   رضا ویسه در حاشیه بازدید […]

به گزارش سایت کنارصندل ،معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور از تپه‌های کنارصندل جیرفت بازدید کرد .

IMG_2377

 

معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور، معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان از تپه‌های کنارصندل جیرفت بازدید کردند.

IMG_2335 IMG_2342

 

رضا ویسه در حاشیه بازدید از تپه‌های باستانی کنارصندل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان جیرفت ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، کشاورزی و … دارد.

وی ادامه داد: امروز با توجه به این ظرفیت‌ها برای بازدید و بررسی ابعاد مختلف آن در منطقه حضور پیدا کردیم تا بتوانیم برای توسعه منطقه برنامه‌ریزی دقیق و منسجم تدوین شود.

IMG_2337

 

معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مناطق بسیار ارزشمند و تاریخی در این منطقه وجود دارد که در طی زمان‌های گذشته مورد بی‌توجهی و غفلت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توجه ویژه‌ای نسبت به منطقه جیرفت دارد و همچنین برای ساماندهی این منطقه تفریحی و گردشگری بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد تا بتوان با افزایش سطح مدیریت بخش آثار تاریخی و گردشگری تمام این مناطق تاریخی را مورد حفاظت بهتری قرار داد.

ویسه تبیین کرد: با اکتشاف و بهره‌برداری‌های مناسب می‌توان در راستای توسعه اقتصادی منطقه گام‌های مثبتی برداشت.

وی متذکر شد: شهرستان جیرفت منطقه‌ بسیار ارزشمندی از لحاظ موقعیت جغرافیایی و اقتصادی است و برنامه‌ریزی در زمینه راه، راه‌آهن، معدن، کشاورزی، صنایع و … در حال بررسی و مطالعه است.

معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور یادآور شد: این برنامه‌ها از طریق یک بسته توسعه‌ای منطقه‌ای از طرف استانداری کرمان به شهرستان جیرفت ابلاغ می‌شود.

IMG_2363 IMG_2354 IMG_2368

IMG_2365

مهندس بهادر جوشن رئیس شورای اسلامی روستای کنارصندل با تشکر از مسئولین همراه و استاندار کرمان گفت : بسیار خرسندیم که در دولت تدبیر وامید نگاه ویژه ای به تپه های باستانی کنارصندل شده است و از حضرتعالی و فرماندار جیرفت جناب آقای امینی روش و همچنین معاونت سیاسی اجتماعی ایشان جناب آقای سالاری بسیار جای تقدیر دارد .

مهندس جوشن بیان کرد : با توجه به خدماتی که در این محوطه باستانی و روستای کنارصندل انجام گرفته است اما هنوز کاستی هایی در بحث گردشگری این منطقه  از جمله فاقد جای مناسب برای استراحت گردشگران داخلی وخارجی ، فاقد سرویس بهداشتی ، فاقد سالن برای همایش ها است که از استاندار کرمان خواستار رفع این مشکلات شد.

IMG_2364

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =