. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 6349 تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آذر 1394 | 05:32 ق.ظ

دیدار رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد با تنی چند از معلولان این شهرستان

به گزارش سایت کنارصندل, به مناسبت ۱۲ آذرماه روز جهانی معلولین، یدالله سالاری رئیس اداره بهزیستی  شهرستان عنبرآباد به اتفاق جمعی از مسئولین به دیدار تنی چند از معلولین تحت پوشش اداره بهزیستی رفت. سالاری گفت:با توجه به عدم آگاهی کافی مردم از بیماری ام اس دوره های آموزشی پیشگیری از این بیماری در محله […]

به گزارش سایت کنارصندل, به مناسبت ۱۲ آذرماه روز جهانی معلولین، یدالله سالاری رئیس اداره بهزیستی  شهرستان عنبرآباد به اتفاق جمعی از مسئولین به دیدار تنی چند از معلولین تحت پوشش اداره بهزیستی رفت.

IMG-20151202-WA0009

سالاری گفت:با توجه به عدم آگاهی کافی مردم از بیماری ام اس دوره های آموزشی پیشگیری از این بیماری در محله های عنبرآباد برگزار خواهد شد.

وی افزود:هم اکنون حدود ۱۳بیمار ام اس در عنبرآباد وجود دارد که بیشتر انها خانم هستند وبین ۱۷تا ۳۵سال سن دارند.

یدالله سالاری رئیس بهزیستی شهرستان عنبرآباد در حاشیه تجلیل از بیماران جسمی حرکتی وام اس اظهار داشت:در شهرستان عنبرآباد حدود ۳۵۰معلول جسمی حرکتی وام اس وجود دارد.

وی بیان داشت:به مناسبت ۱۲آذرماه روز جهانی معلول ده نفر از معلولین که وضعیت شدید معلولیت دارند تجلیل به عمل امد.

IMG-20151202-WA0005

سالاری گفت:ما در حد توان خود سعی کرده ایم که مشکلات معلولین را در عنبراباد به حداقل برسانیم اما می طلبد که خیرین ومشارکت های مردمی هم به کمک بهزیستی بیایند.

IMG-20151202-WA0008

وی افزود:دوره های آموزشی در خصوص پیشگری از بیماری ام اس در شهرستان برگزار خواهیم کرد تا مردم اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنند.

وی بیان داشت:باید مردم در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب نمایند تا از این بیماری خطرناک پیشگیری کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =