. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 6416 تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | 08:15 ق.ظ

احمد امینی روش فرماندارجیرفت :

شهدا و جانبازان آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تکریم آنها باید مورد توجه باشد

به گزارش کنارصندل ، احمد امینی روش در دیدار با اسدالله رئیسی ، جانباز دوران دفاع مقدس گفت: شهدا و جانبازان آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تکریم آنها باید مورد توجه باشد. احمد امینی روش افزود: آسایش و امنیت امروز جامعه مدیون ایثار و مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است. […]

به گزارش کنارصندل ، احمد امینی روش در دیدار با اسدالله رئیسی ، جانباز دوران دفاع مقدس گفت: شهدا و جانبازان آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تکریم آنها باید مورد توجه باشد.

aaaa105%2069

aaaa105%2072

احمد امینی روش افزود: آسایش و امنیت امروز جامعه مدیون ایثار و مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند که جانبازان را مورد تکریم قرار دهند.
جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از حضور مسئولان در منزل وی گفت: جانبازان در راه خدا جهاد کردند و این تقدیر الهی بود که امروز به درجه جانبازی نایل شویم و همیشه راضی به رضایت خداوند هستم.

 

aaaa105%2073

اسدالله رئیسی افزود: مسئولان باید به جانبازانی که در بستر هستند توجه کنند که یکی از مشکلات مهم جانبازان دیده نشدن مسائل مالی برای هزینه های درمان و پرستار است.
وی تصریح کرد: نبود کلینیک برای جانبازان و شیمیایی ها در جنوب کرمان از دیگر مشکلات جانبازان این منطقه است زیرا باید برای کوچکترین مشکل به مرکز استان مراجعه شود که مشکلاتی را به همراه دارد.

 

aaaa105%2071

 

انتهای پیام/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =