. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 6467 تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آذر 1394 | 17:10 ب.ظ

طی حکمی فریبا اسکندرزاده به سمت معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش جیرفت منصوب شد

به گزارش سایت کنارصندل، فریبا اسکندر‌زاده صبح امروز طی حکمی از سوی احمد اسکندری‌نسب رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد. خانم اسکندرزاده سابقه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش جیرفت را در کارنامه خود دارد و هم اکنون جهانگیر […]

به گزارش سایت کنارصندل، فریبا اسکندر‌زاده صبح امروز طی حکمی از سوی احمد اسکندری‌نسب رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

IMG_0865

خانم اسکندرزاده سابقه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش جیرفت را در کارنامه خود دارد و هم اکنون جهانگیر شهدادنژاد سرپرست معاونت ابتدایی این حوزه است.

 

احمد اسکندری‌نسب مدیر آموزش و پرورش جیرفت با تقدیر از همراهی تمام دلسوزان نظام و توسعه شهرستان در پیشبرد اهداف نظام آموزشی خاطرنشان کرد: رهنمودها و توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه در جیرفت برای دستیابی به اهداف مد‌نظر قابل تقدیر است و انتظار می‌رود، تمامی دلسوزان آموزش و پرورش برای رسیدن به نقطه مطلوب با این مجموعه همکاری کنند که برای رسیدن به این آرمان از تمامی انتقادات سازنده و دلسوزانه نیز استقبال می‌کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =