. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 6447 تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آذر 1394 | 08:09 ق.ظ

فرماندار جیرفت: مشارکت در انتخابات بیانگر همدلی و همزبانی بین ملت و نظام است

به گزارش کنارصندل ،فرماندار جیرفت در جمع هیات های اجرایی و نظارت شهرستان جیرفت گفت: مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر اعتماد آنان به نظام جمهوری اسلامی و همدلی و همزبانی بین ملت و نظام است.     احمد امینی روش افزود: یکی از نشانه های بارز مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی […]

به گزارش کنارصندل ،فرماندار جیرفت در جمع هیات های اجرایی و نظارت شهرستان جیرفت گفت: مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر اعتماد آنان به نظام جمهوری اسلامی و همدلی و همزبانی بین ملت و نظام است.

 

aaaa105%2088

 

احمد امینی روش افزود: یکی از نشانه های بارز مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات است که مردم با رای خود برای آینده مملکت خود تصمیم می گیرند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، همواره بر پایه مشارکت مردمی تاکید کرد افزود: برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری علاوه بر مستحکم کردن پایه های نظام جمهوری اسلامی، دست رد بر سینه یاوه گویان خواهد زد زیرا آنها تلاش می کنند مشارکت مردم را به حداقل برسانند.

 

aaaa105%2087

 

امینی روش گفت: همواره در انتخابات تاکید می شود که رقابت سالم همراه با شور انتخاباتی مورد توجه ویژه قرار گیرد و وظیفه ما این است که زمینه این رقابت و مشارکت را برای مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: عوامل برگزار کننده انتخابات باید رعایت بی طرفی و اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم با بررسی انتخابات های گذشته نقاط ضعف را بر طرف و مسیر را برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم کنیم.

aaaa105%2089

امینی روش بیان کرد: صیانت از آراء مردم که حق الناس است همواره مورد تاکید قرار دارد و امروز هم رعایت قانون و صیانت از این آراء باید خط قرمز متولیان برگزار کننده انتخابات باشد.
شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری مرکز کرمان قرار دارد که مردم دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد با حضور در پای صندوق های اخذ رای یک نماینده را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.

 

aaaa105%2086

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =