. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 6577 تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | 16:02 ب.ظ

حضور پر رنگ احزاب سیاسی در جیرفت

دبیر اجرایی “حزب اسلامی کار” شهرستان جیرفت معرفی شد

به گزارش سایت کنارصندل، طی پیامی از سوی محمدعلی ایران نژادپاریزی دبیراجرایی حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان، عباس عبادی سالاری به عنوان دبیر اجرایی حزب اسلامی کار شهرستان جیرفت معرفی شد. گفتنی است “حزب اسلامی کار” یکی از حزب‌های اصلاح‌طلب ایران است که بعد از انتخابات هفتمین دوره­ ریاست‌جمهوری ۱۳۷۶ از بطن خانه­ کارگر […]

به گزارش سایت کنارصندل، طی پیامی از سوی محمدعلی ایران نژادپاریزی دبیراجرایی حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان، عباس عبادی سالاری به عنوان دبیر اجرایی حزب اسلامی کار شهرستان جیرفت معرفی شد.

IMG-20151212-WA0020

گفتنی است “حزب اسلامی کار” یکی از حزب‌های اصلاح‌طلب ایران است که بعد از انتخابات هفتمین دوره­ ریاست‌جمهوری ۱۳۷۶ از بطن خانه­ کارگر به دبیرکلی “ابوالقاسم سرحدی‌زاده” با کارکرد بیشتر سیاسی و کمتر صنفی به ­وجود آمد و در تاریخ پنجم بهمن ماه ۱۳۷۷ از وزارت کشور اجازه­ فعالیت یافت و در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه همین سال به ­طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

متن پیام:
با سلام و ارادت ویژه خدمت تمامی دوستان اصلاح طلب شهرستان جیرفت
با کمال افتخار و خوشبختی به اطلاع میرساند برادر بزرگوار و عزیزمان جناب عبادی سالاری با تایید جناب دکتر کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار ایران، بعنوان دبیر اجرایی حزب اسلامی کار شهرستان جیرفت منصوب شدند.
پیروزی تمامی یاران روشنفکر و مسلمان آزاده ی آن خطه ی دلاورپرور را از درگاه ایزد منان خواستارم
برادر کوچک شما
محمدعلی ایران نژادپاریزی
دبیراجرایی حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =