. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 6748 تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 | 09:58 ق.ظ

اعضای اصلی معتمدین هئیت اجرایی انتخابات شهرستان عنبرآباد مشخص شدند

به گزارش سایت کنارصندل ،محمد حجتی پور در جلسه انتخاب اعضاء اصلی معتمدین هیأت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری قانون را فصل الخطاب تمامی مسئولین و جریانات دخیل در انتخابات دانست.   حجتی پور ضمن قدردانی از همکاری اعضاء محترم هیأت نظارت و دادستان محترم و رئیس اداره ثبت احوال شهرستان به عنوان کادر اداری […]

به گزارش سایت کنارصندل ،محمد حجتی پور در جلسه انتخاب اعضاء اصلی معتمدین هیأت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری قانون را فصل الخطاب تمامی مسئولین و جریانات دخیل در انتخابات دانست.

 

حجتی پور ضمن قدردانی از همکاری اعضاء محترم هیأت نظارت و دادستان محترم و رئیس اداره ثبت احوال شهرستان به عنوان کادر اداری هیأت اجرایی انتخابات بیان داشت:طبق جدول زمان بندی ابلاغ شده معتمدین هیأت اجرایی در وقت مقرر به هیأت نظارت معرفی شدند که در نهایت پس از تأیید نهایی لیست،امروز شاهد برگزاری انتخابات اعضاء اصلی معتمدین هیأت اجرایی مجلس خبرگان رهبری هستیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه آبروی مؤمن در دین اسلام بیان داشت:آبرو و حرمت یک مؤمن برابر با جایگاه خانه خداست که بر این اساس هیأت های اجرایی و جریانات دخیل در انتخابات حق ندارند آبرو و حیثیت کاندیداها را مخدوش کرده و علیه شخص یا اشخاصی به نفع یا ضرر صحبت کنند که اگر چنین اتفاقی بیافتد ،خدا با انسان معامله نمیکند و به او عزت نخواهد داد.

وی توکل به خداوند و مدنظر قرار دادن دستورات الهی را لازمه ی پیشبرد موفقیت آمیز کارها دانست و بیان داشت: اگر خداوند بخواهد به بنده ای عزتمندی عنایت فرماید ،اگر تمام انس و جن هم دست به دست هم بدهند، کاری از پیش نخواهند برد چراکه توسل به بندگان خدا خطا و اشتباه است.

در ادامه این جلسه پس از برگزاری انتخابات ۸نفربه عنوان اعضاءاصلی
معتمدین هیئت اجرایی انتخاب شدند که اسامی آنهاعبارتند از:

 

۱٫مراد امیری نیکخو ۲۴ رأی

۲٫محمود سالاری ۲۴ رأی

۳٫غلامرضا مولائی حسین آباد ۲۳ رأی

۴٫کامران بنی اسدی ۲۳رأی

۵٫ حجت الاسلام سید محمد توکلی ۲۳رأی

۶٫شکر الله معناصری ۲۲رأی

۷٫ جهانگیر سالاری ۲۱ رأی

۸٫علی ملائی ۱۹رأی.

و همچنین ۵ نفر نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب گردیدند.

 

یوسف سبحانی در جلسه انتخاب اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در محل فرمانداری عنبرآباد اظهار داشت:شما منتخبین معتمد شهرستان عنبرآباد هستید واین یعنی کسی که همه مردم به او اعتماد می کنند.

 

وی گفت:اعتماد ریشه معنوی وریشه مذهبی واعتتقادی خاصی در بین مسلمانان وبویژه شیعه ها دارد ،بحث انتخابات بر اساس اصول قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم بنا شده است.

وی بیان کرد:براساس اصل قانون اساسی که بیان می کند حاکمیت مطلق از آن خداوند متعال است واوست که مردم را بر سونوشت خویش حاکم کرده است.

وی افزود:هیچ کدام از ما نمی توانیم در سیر انتخابات وخواست مردم خللی ایجاد کنیم ،دستگاه قضا به عنوان یکی از اعضای ناظر بر انتخابات در بحث سلامت واجرای صحیح انتخابات نقش عمده ای ایفا خواهد کرد.

وی گفت:شورای پیشگری از وقوع جرایم انتخاباتی در شهرستان عنبراباد به ریاست دادگستری عنبرآباد تشیکل شده است وبر اساس آن جلسات متعددی با هیئت های اجرایی ونظارت تشکیل شده است.
وی بیان کرد:دستگاه قضا هیچ تعارفی با کسی در انتخابات نخواهد داشت وکسانی که بخواهند در انتخابات باعث تنش وایجاد اخلال در صحت انمتخابات شوند شدیدا برخورد خواهیم کرد.

وی افزود:طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب رای مردم حق الناس است ما باید تلاش کنیم که انتخابات سالم وبدون حاشیه ای برگزار نماییم.
وی با اشاره به نقش مهم خود کنترلی در بحث انتخابات بیان داشت: تجربه نشان داده است که ایجاد حاشیه و تنش در انتخابات زمانی اتفاق می افتد که اعضائ هیأت اجرایی و نظارت پای صندوق های رأی دخالت مستقیم کرده اند.

 

وی خاطر نشان کرد:تمام تلاش عوامل انتخابات بر این است که انتخاباتی سالم و بدون حاشیه در سطح شهرستان برگزار نمائیم که بر این اساس از آراء مردم صیانت شود.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =