. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 7059 تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 | 13:37 ب.ظ

کارگاه آموزشی مشاوره ازدواج در روستای حاجی آباد عنبرآباد برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل, کمیته ترویج ازدواج آسان و پیشگیری از طلاق ، خانه دوستداران نشاط و امید کارگاه آموزشی مشاوره ازدواج را در روستای حاجی آباد عنبرآباد برگزار کرد.  خانم دلالی مشاور امور جوانان ورزش و جوانان و آقای شمس الدینی مسئول کمیته خانه دوستداران نشاط و امید مشاوران این کارگاه ضمن برشمردن مزایا و اهمیت […]

به گزارش سایت کنارصندل, کمیته ترویج ازدواج آسان و پیشگیری از طلاق ، خانه دوستداران نشاط و امید کارگاه آموزشی مشاوره ازدواج را در روستای حاجی آباد عنبرآباد برگزار کرد. 

خانم دلالی مشاور امور جوانان ورزش و جوانان و آقای شمس الدینی مسئول کمیته خانه دوستداران نشاط و امید مشاوران این کارگاه ضمن برشمردن مزایا و اهمیت مهم مشاوره در امر ازدواج پاسخگوی مسائل و سوال های مطرح شده مردم روستا شدند.

خانم دلالی در خصوص مشاوره ازدواج گفت: مشاوره ازدواج موضوع بسیار مهمی است که نباید نادیده گرفته شود .

آقای شمس الدینی هم ضمن طرح مشکلاتی که در صورت نرفتن به جلسه مشاوره بعد از ازداوج به وجود می آید بیان کرد: مشاورها امین و قابل اعتماد هستند و انسان ها در هر کاری نیاز به مشورت و مشاوره با افراد متخصص دارند چه برسد به امر مهی چون ازدواج.

مردم روستای حاجی آباد ضمن مفید دانستن این جلسه, خواستار تداوم این مشاوره ها و این نوع برنامه ها شدند.

این کارگاه به صورت رایگان خدمات مشاوره را برگزار می کند تا بتواند گامی جهت ترویج مشاوره قبل از ازواج و پیشگیری از ازدواج های نادرست و طلاق داشته باشند .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =