. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 7250 تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 دی 1394 | 16:04 ب.ظ

با 25 هزار عنوان کتاب :

سومین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در جیرفت گشایش یافت/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، پیش از ظهر امروز سومین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با ۲۵ هزار عنوان کتاب در جیرفت گشایش یافت.   این نمایشگاه از امروز سوم دی ماه تا ۹ دی ماه سال‌جاری در محل حسینیه شهدای جیرفت در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.   حجت‌الاسلام سید […]

به گزارش سایت کنارصندل، پیش از ظهر امروز سومین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با ۲۵ هزار عنوان کتاب در جیرفت گشایش یافت.

IMG_7062 IMG_7063

 

این نمایشگاه از امروز سوم دی ماه تا ۹ دی ماه سال‌جاری در محل حسینیه شهدای جیرفت در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

حجت‌الاسلام سید احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: ۲۰۰ ناشر در این نمایشگاه شرکت دارند که بیش از ۲۵ هزار عنوان کتاب را در ۱۶۰ غرفه ارائه می‌کنند.

 

وی بیان داشت: در این نمایشگاه کتاب، ۲۰۰ میلیون تومان بُن کتاب برای استفاده عموم مردم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که شامل ۲۰ درصد تخفیف از وزارت فرهنگ و ارشاد و ۱۰ درصد تخفیف ناشران است.

IMG_7066 IMG_7067 IMG_7073 IMG_7069 IMG_7071 IMG_7075 IMG_7076 IMG_7078 IMG_7080

حسینی ضمن تقدیر از ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه و توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منطقه جنوب کرمان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ هزار عنوان کتاب برای سلیقه‌های مختلف در این نمایشگاه برای علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =