. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 7683 تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دی 1394 | 06:17 ق.ظ

در جلسه ستاد تنظیم بازار جیرفت

محمود سالاری: ما اگر شبانه روزی هم تلاش کنیم کم است ،نظارت وظیفه ماست

به گزارش سایت کنارصندل ، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جیرفت با حضور اعضاء و روسای ادارات مربوطه در محل فرمانداری جیرفت برگزار شد.   در جلسه ستاد تنظیم بازار جیرفت، محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت، بر نظارت جدی بر واحدهای صنفی به منظور کنترل بازار تأکید کرد. وی افزود: ما اگر شبانه […]

به گزارش سایت کنارصندل ، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جیرفت با حضور اعضاء و روسای ادارات مربوطه در محل فرمانداری جیرفت برگزار شد.

IMG_8116

 

در جلسه ستاد تنظیم بازار جیرفت، محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت، بر نظارت جدی بر واحدهای صنفی به منظور کنترل بازار تأکید کرد.

وی افزود: ما اگر شبانه روزی هم تلاش کنیم کم است ،نظارت وظیفه ماست.

سالاری اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

محمود سالاری تاکید کرد: باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد و وظیفه این کارگروه، نظارت براقلام مورد نیازی است که ملاک قیمت گذاری آن کشوری و منطقه ای است و باید مغازه ها همه برچسب قیمت داشته باشند .

IMG_8117

وی گفت : در خصوص نان ،ساعت کار و کیفیت نان مدنظز باشد و همچنین باید نانوایی های آزادپز و دولتی مشخص باشند و حتما نانوایی های آزادپز تابلوی آزادپز داشته باشند.

سالاری تصریح کرد:ما باید در کارهایمان الگو داشته باشیم و به سمت و سویی پیش برویم که هر خیابان یک صنفی داشته باشد و بر اساس نیازسنجی و بعد ترافیکی جواز صادر شود.

IMG_8122

 

در این جلسه هر یک از اعضاء ستاد تنظیم بازار شهرستان از اقدامات صورت گرفته گزارشی را به ریاست جلسه و اعضاء ارائه دادند

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =