. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 7780 تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 دی 1394 | 05:28 ق.ظ

مدرسه ابتدایی شهید دادمراد شیخی روستای دهشیخ کلنگ زنی شد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، پیش از ظهر دیروزمدرسه ابتدایی شهید دادمراد شیخی روستای دهشیخ از توابع بخش مرکزی جیرفت کلنگ زنی شد .   احمد اسکندری نسب، رییس اداره آموزش و پرورش جیرفت در مراسم کلنگ زنی مدرسه شهید داد مراد شیخی، روستای ده شیخ گفت: این امر خیر و با ارزش با هدف ارتقای […]

به گزارش سایت کنارصندل ، پیش از ظهر دیروزمدرسه ابتدایی شهید دادمراد شیخی روستای دهشیخ از توابع بخش مرکزی جیرفت کلنگ زنی شد .

IMG14330636

 

احمد اسکندری نسب، رییس اداره آموزش و پرورش جیرفت در مراسم کلنگ زنی مدرسه شهید داد مراد شیخی، روستای ده شیخ گفت: این امر خیر و با ارزش با هدف ارتقای سطح تعلیم و تربیت کودکان عزیز انجام می شود و امیدواریم اینچنین برنامه هایی استمرار داشته باشد.

وی افزود: مدرسه شهید دادمراد شیخی که کلنگ آن امروز بر زمین زده می شود دارای ۴ کلاس و ۶ اتاق است که در سال آینده افتتاح می شود.

 

xdyp8jl8j2c21rcseavf

رییس اداره آموزش و پرورش جیرفت بیان داشت: دولت از روز اول که شکل گرفته است بنای خود را بر تدبیر، امید و کار کارشناسی گذاشته است و علی رغم همه کمبودها و تحریم های کمرشکن، دولت کار خود را به خوبی پیش برده است.

به گفته وی ثبات اقتصادی که قبلا منفی بوده است اما الان شاهد رشد مثبت اقتصادی هستیم و با وجود کاهش شدید قیمت نفت اما کارها به خوبی پیش می رود.

اسکندری نسب اظهار داشت: اعتبارات پروژه هایی که در حال پیگیری هستند بخشی از آنان توسط خیریّن تامین شده است و این امر نشان می دهد مردم ارزش زیادی برای تعلیم و تربیت قائل هستند.

 

ovrsq5ivq6deg2re2e7t

وی ابراز داشت: آموزش و پرورش برای مردم و مال مردم است از طرف دیگر بچه های خردسال امروز، آینده جامعه را می سازند.

رییس اداره آموزش و پرورش جیرفت تصریح کرد: رونق مسجد برگرفته از وجود دانش آموزان است لذا باید اهتمام ویژه ای به مدارس و دانش آموزان داشته باشیم.

 

منبع:شبستان

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =