. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 8892 تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 بهمن 1394 | 09:12 ق.ظ

با حضور معاونت عمرانی استانداری کرمان

آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی تعریض محور جیرفت – فاریاب /تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، با حضور معاونت عمرانی استانداری کرمان ، فرماندار جیرفت ،مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین شهرستان عملیات اجرایی تعریض محور جیرفت -فاریاب کلنگ زنی شد. مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تعریض محور جیرفت – فاریاب […]

به گزارش سایت کنارصندل ، با حضور معاونت عمرانی استانداری کرمان ، فرماندار جیرفت ،مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین شهرستان عملیات اجرایی تعریض محور جیرفت -فاریاب کلنگ زنی شد.

IMG_0067

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تعریض محور جیرفت – فاریاب گفت: طول این محور ۹۰ کیلومتر است که شرکت نگین شهر شادمان مجری این طرح است.

محمد ساردویی افزود: این طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال اجرا می شود که امیدواریم تا سال آینده ۳۰ کیلومتر محور تعریض شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به روستاهای پرجمعیت و کشاورزی بودن این منطقه تعریض این محور بصورت ویژه در دستور کار است.

IMG_0073

 

وی با اشاره به رفع نقطه حادثه خیز پل شور در شهرستان جیرفت گفت: این نقطه حادثه خیز در ابتدای محور جیرفت تا سه راهی بم واقع است که امروز شاهد رفع این نقطه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: برای رفع این نقطه حادثه خیز یک و نیم کیلومتر جاده و یک دستگاه پل با هشت دهنه ۲۰ و نیم متری با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.

IMG_0080

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =