. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 8939 تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | 04:51 ق.ظ

راهپیمایی فجر آفرین ۲۲ بهمن در جیرفت شهر دارالولایه برگزار شد /تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن با شور خاصی در جیرفت شهر دارالولایه برگزار شد و مردم این شهر سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند . حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع شرکت‌کنندگان در این شهرستان اظهار داشت: امروز […]

به گزارش سایت کنارصندل ، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن با شور خاصی در جیرفت شهر دارالولایه برگزار شد و مردم این شهر سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند .

IMG_7660

IMG_7632

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع شرکت‌کنندگان در این شهرستان اظهار داشت: امروز نخستین ۲۲ بهمن بعد از برجام است که مردم حضور پرشور دارند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا مصداق کامل استکبار است و مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار نیست.

وی بیان داشت: برخی از افراد که با دروغ می‌خواهند به مردم القا کنند که مبارزه با شیطان بزرگ تمام شده است و ما نمی‌توانیم با او گلاویز شویم و دوره دوستی با آمریکا است، امروز در سراسر کشور دیدند و شنیدند که ملت ایران اسلامی همنوا و همدل شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.

کرمی‌پور افزود: امروز صدای مرگ بر آمریکای ملت ایران به گوش تمام کسانی که مخالف آزادی‌خواهی هستند، رسید، برخی از افراد تلاش می‌کردند که شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند، اما مردم می‌دانند که امام خمینی(ره) بیان داشت که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی خاطرنشان کرد: ما با آمریکا کنار نمی‌آییم و مردم قدم‌ها و گردن‌های کسانی را که بخواهند با آمریکا مذاکره کنند و پرچم آن‌ها را در کشور بالا ببرند، می‌شکنند.

IMG_7639

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه وظیفه دیگری که مردم در پیش‌ رو دارند، مسئله انتخابات است، ابراز داشت: به لطف خداوند انتخابات با همین شور و بصیرت برگزار می‌شود و افراد اصلح انتخاب می‌شوند و همچنین کسانی که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، باید از مقام معظم رهبری تبعیت داشته باشند.

IMG_7691

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حفظ جمهوری اسلامی به حضور حداکثری مردم با ولایت‌فقیه بستگی دارد به نوعی راه بیعت ما پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد.

 حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده روز پنج شنبه  در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان اظهار داشت: امروز پیرامون دو عید صحبت می‌کنم، محور نخست پیرامون عید انقلاب اسلامی است و ما مردم قبل از انقلاب اسلامی مردمانی بودیم که فرعون بر ما حکومت می‌کرد و ستم‌های بی‌شماری بر ملت ایران روا می‌داشتند.

وی بیان داشت: اراده خداوند این شد که موسی زمان ما امام خمینی(ره) حرکت انقلابی خود را به اذن الهی و همراهی شما مردم آغاز کند، مبارزات طولانی و پرداخت هزینه‌های انقلاب اسلامی توسط مردم ما تا امروز بیش از ۲۳۰ هزار شهید است و اگر بعد از این هم برای گره خوردن با انقلاب جهانی و دولت کریمه عصمت و طهارت(ع) نیاز به جانفشانی باشد این ملت همه هستی خود را به پای انقلاب مهدوی می‌ریزد.

IMG_7645

محسن‌زاده افزود: دو شعار اساسی مردم در آغازین روزهای انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود و امروز با گذشت ۳۷ سال از عمر انقلاب اسلامی باید نظام جمهوری اسلامی را ارزیابی کنیم تا شعار ملت در این سه بُعد محقق شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: بخش نخست شعار استقلال است که محوریت اصلی این شعار آزادی‌خواهی ملت ایران است، نظام جمهوری اسلامی ملت ما را از بردگی غیر خدا خارج کرده و به بندگی خدا رسانده است و معنی حقیقی آزادی همین است که همه تلاش خود را به کار گیرند تا طاغوت‌های عالم سرنگون و دولت کریمه اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) نظامی که هر صبح و شام مورد دعای همه ملت است، مستقر شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز ملت ایران با سربلندی می‌تواند به جهانیان اعلام کند ما از این آزادی به‌صورت کامل برخوردار هستیم و جز در مقابل خداوند در برابر هیچ قدرتی تعظیم نمی‌کنیم و هیچ مستکبری را در عالم هستی صاحب قدرت نمی‌دانیم.

IMG_7675

محسن‌زاده ادامه داد: به برکت تکیه بر قدرت الهی به جایی رسیده‌ایم که در طول انقلاب ابرقدرت‌های عالم به زانو در بیایند و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی ریشه‌های استکباری را بزند و به فضل الهی شاهد فروپاشی آنها به‌زودی هستیم این تحقق وعده خداوند بوده که تشکیل حاکمیت اهل‌بیت(ع) است.

وی عنوان کرد: ما معتقد هستیم این نویدهای امام خمینی(ره) که فرمودند، این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران بوده، روز‌به‌روز در حال محقق شدن است.

محسن‌زاده گفت: نشانه‌های فروپاشی نظام مستکبر آمریکا روزبه‌روز آشکارتر می‌شود، زمانی که سخن از گزینه‌های روی میز می‌کنند، پاسداران حضرت ولی‌عصر(عج) دو ناو جنگی و تفنگ‌داران آمریکایی و فرانسه را به خاک ذلت می‌نشاند و نظام به آنها اعلام کرد که دست از تهدید ملت بردارید و گرنه اتفاقات دیگری که از این تفنگ‌داران داریم، به مردم نشان می‌دهیم که اشک ریختن تفنگ‌داران آمریکایی را دیدید.

IMG_7651

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان عنوان داشت: اگر تهدیدها را ادامه دهند، صحنه‌هایی که سربازان آمریکایی از ترس فرزندان ملت ایران اسلامی خود را خیس کردند به عالمیان نشان می‌دهیم که همه ببینند، مستکبر عالم طبل تو خالی بیش نیست که نمی‌تواند رو در روی انقلاب اسلامی مردانه بجنگد.

وی خاطرنشان کرد: در بعد آزادی به برکت انقلاب اسلامی مستقل‌ترین نظام عالم هستیم و هیچ کشوری نقشی در سرنوشت ملت ایران ندارد و شعار استقلال و آزادی محقق شده است.

محسن‌زاده بیان داشت: شعار دیگر انقلاب نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی است که نظام ما از همان ابتدا دست رد به سینه استکبار زد و جمهوری اسلامی شیرین‌ترین میوه انقلاب اسلامی بوده که امام خمینی(ره) حفظ آن را از اهم واجبات الهی دانستند و نگاه مقام معظم رهبری هم همین است.

IMG_7700

وی با طرح این سئوال که با چه شیوه‌ای به حفظ نظام و پیش‌برد آن می‌توانیم ادامه دهیم، افزود: عامل ماندگاری نظام جمهوری اسلامی همان عامل ایجاد آن است، همه عالمیان می‌دانند که نظام اسلامی ما از سه رکن اساسی ولایت، امت و قانون الهی برخوردار است و اراده خداوند بود که مردم ایران پرچمدار گسترش اسلام ناب محمدی(ص) شوند.

محسن‌زاده تصریح کرد: اگر دنبال ماندگاری نظام اسلامی هستیم رمز ماندگاری این است که علم انقلاب در دست ولی‌فقیه جامع شرایط که به عنوان نائب امام زمان(عج) می‌شناسیم باشد و ملت لحظه‌ای از رهبر الهی جدا نشوند و در کنار این رویکرد در سبک زندگی در همه عرصه‌ها، رویکرد به قرآن و مکتب اهل‌بیت(ع) و اطاعت مراجع شیعه باشد.

وی با بیان اینکه حفظ جمهوری اسلامی به حضور حداکثری مردم با ولایت‌فقیه بستگی دارد و راه بیعت ما پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد، افزود: تاکنون مردم همه ارکان نظام انقلاب اسلامی را چینش کرده‌اند این حضور پای صندوق‌های رأی به منزله بیعت با اسلام، قرآن و مولای ما امام زمان (عج) است.

IMG_7708

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حضور ما در انتخابات با قصد قربت بوده است اما گاهی با همه تدبیری که داشته‌ایم، خروجی رأی ما مطلوب جمهوری اسلامی نبوده است چون حقیقت جریان را به دلیل ریاکاری‌های طرف مقابل درک نکرده‌ایم، خروجی صندوق‌ها چیز دیگری شده است که یک مورد آن انتخاب بنی‌صدر به عنوان ریاست جمهوری اسلامی بود که سلاح به روی مردم ما کشیدند و وقتی مشخص شد، جاسوس آمریکا و فرانسه است رأی به عدم کفایت سیاسی او داده شد و با تغییر چهره از کشور فرار کرد.

محسن‌زاده ادامه داد: در مقطعی دیگر ما قصد قربت کردیم و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی در مجلس ششم رأی دادیم اما خروجی رأی ما مجلسی خائن به انقلاب و اسلام که البته اقلیتی مومن هم در این مجلس وجود داشتند، شد، عناصری که انقلاب اسلامی را ناکارآمد و نظام را دوگانه دانستند و در مجلس تحصن کردند و دستور خروج حاکمیت را صادر کردند و عناصر خائنی که در آن مجلس اسرار فوق سری نظام را به بیگانگان فروختند.

IMG_7702

وی بیان داشت: امروز مسائلی که در زمینه هسته‌ای کشیدیم و اینکه دستاورد دو دهه دانشمندان ما و شهیدان دانشمند هسته‌ای را در یک کفه ترازو گذاشتیم و بر سر میز مذاکره نشستیم، نقطه آغاز این مطلب به خیانتی که مجلس ششم در حق ملت ایران کرد بر می‌گردد.

محسن‌زاده اظهار داشت: در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ششم، اسناد فوق سری نظام خارج شد، محسن میردامادی از نمایندگان مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بود که ۱۸ روز در انگلستان اقامت کرد و در برگشت به کشور گفت «به زودی اتفاقات مهمی رخ می‌دهد» چند روز بعد وزیر خارجه انگلیس وارد ایران شد و در دیدار رئیس‌جمهور مسائل سری هسته‌ای کشور را برای رئیس جمهور مطرح کرد و اسناد فوق سری نظام را جلوی رئیس‌جمهور ما گذاشت.

IMG_7714

وی عنوان داشت: پس یک زمان هم در انتخابات مجلس برای خدا شرکت کردیم اما خروجی آن مجلس ششم شد که آب به آسیاب دشمن ریخته است ما فتنه سال ۸۷ را فراموش نمی‌کنیم که جنبه مادری برای فتنه سال ۸۸ داشت که توسط مجلس ششم رقم خورد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امام خمینی(ره) دست ملت ایران را گرفتند و به جمهوری اسلامی رأی دادند و ملت راه خود را شناختند و در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

محسن‌زاده افزود: در شرایط فعلی نظام به جایی رسیده است که نائب امام زمان (عج) ما که گردن نهادن به اوامر او را بر خود واجب می‌دانیم باز دست ملت ایران را می‌گیرند و از حیرانی نجات می‌دهند، امسال شرایط انتخابات‌های قبلی نیست و اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی وجود ندارد البته تقابل از بین نرفته و تقابل بین نیروهای مؤمن جمهوری اسلامی که اکثریت ملت ایران را تشکیل می‌دهند و جریانی که دشمنان نظام از آنها حمایت می‌کنند، وجود دارد.

IMG_7689

وی ادامه داد: امروز دشمنان ملت ما را دعوت به حضور پای صندوق‌های رأی می‌کند اما نگاه او این است که به جریانی که مورد حمایت ما است، رأی بدهید در اینجا ولی‌فقیه است که دست ملت را می‌گیرد راهی که مقام معظم رهبری فرمودند، پیش‌روی ما است که «من هم در انتخابات افراد را نمی‌شناسم وقتی می‌خواهم رأی بدهم به لیستی رای می‌دهم که افراد مؤمن و انقلابی آن را تعیین کرده است».

محسن‌زاده عنوان داشت: ما باید برای حفظ انقلاب به لیستی رأی بدهیم که مورد تأیید نظام اسلامی باشد و در درون مورد حمایت باشد نه دشمنان از آن حمایت کنند که این لیست توسط جامعه مدرسان قم معرفی می‌شود و به فضل الهی در انتخابات آتی با همین نگاه حضور پیدا می‌کنیم.

IMG_7632 IMG_7648 IMG_7646 IMG_7638 IMG_7641 IMG_7687 IMG_7660 IMG_7685 IMG_7680 IMG_7679 IMG_7643 IMG_7630 IMG_7627 IMG_7625 IMG_7704 IMG_7699 IMG_7692 IMG_7706 IMG_7712 IMG_7686IMG_7635

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =