. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9094 تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | 07:30 ق.ظ

صبر و بردباری جامعه پرستاری ، مرهون درس های زندگی حضرت زینب (س) است

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار جیرفت ،جضرت زینب(س) را پرستار همه عاطفه ها و ستاره های درخشان ایمان دانست و این روز را به همه پرستاران تبریک گفت. احمد امینی روش فرماندار جیرفت با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار،این روز بزرگ وبه یادماندنی را به همه فرشته های سپید […]

۸۱۹۳۱۴۶۹-۷۰۴۶۴۲۳۲

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار جیرفت ،جضرت زینب(س) را پرستار همه عاطفه ها و ستاره های درخشان ایمان دانست و این روز را به همه پرستاران تبریک گفت.

احمد امینی روش فرماندار جیرفت با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار،این روز بزرگ وبه یادماندنی را به همه فرشته های سپید پوش و کم توقع تبریک گفت.

وی از پرستاری به عنوان هنری بی نظیر و تخصصی یاد کرد و افزود:پرستاری هنری است بی نظیر و تخصصی که تنها مراقبت از جسم بیماران را به عهده ندارد بلکه نگهبان شب زنده دار روح زندگی در تن رنجور بیماران می باشد.

فرماندار جیرفت با تقدیر و و تشکر از زحمات همه پرستاران و سختکوشان حوزه بهداشت،درمان و سلامت در جنوب استان کرمان و شهرستان اظهارداشت:پرستاران در نیمه های شب همراه و همراز دردها و ناله های بیماران هستند که با از خودگذشتگی سلامتی را به بیماران هدیه می کنند.

امینی روش بیان داشت:پرستار وظیفه اش روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است زیرا که با هنری تخصصی این مسئولیت خطیر را پذیرفته است و حضرت زینب (س) را به عنوان اولین پرستار تاریخ شیعه الگوی خود قرار داده است.

وی صبر و بردباری جامعه پرستاری را مرهون درس های زندگی حضرت زینب (س) دانست که در حادثه عظیم کربلا مرهم روح و جسم یاران و فرزندان امام حسین(س) بودند.

فرماندار جیرفت با تبریک مجدد این روز خجسته به همه پرستاران و منادیان ایمان و ایثار گفت:پرستارن با نور ایمان ،امید ، حیات دوباره را با توکل به خداوند متعال در تن رنجور و زخم دیده بیماران جاری می کنند.

امینی روش مشکلات حوزه پرستاری را طاقت فرسا بیان کرد که با ایمان و اعتقاد راسخ به اجر اخروی قابل حل می باشند.

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =