. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9618 تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 | 12:17 ب.ظ

۲۵ نفر شتر قاچاق در محور جیرفت – دلفارد کشف شد

به گزارش سایت کنارصندل, فرمانده انتظامی “جیرفت” از انهدام باند جاعلان اسناد دامپزشکی و قاچاق شتر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات ۲۵ نفر، شتر قاچاق کشف شد. سرهنگ “مهریار سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پلیس آگاهی جیرفت با تیمی تلفیقی از یگان امداد، پاسگاه […]

به گزارش سایت کنارصندل, فرمانده انتظامی “جیرفت” از انهدام باند جاعلان اسناد دامپزشکی و قاچاق شتر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات ۲۵ نفر، شتر قاچاق کشف شد.
سرهنگ “مهریار سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پلیس آگاهی جیرفت با تیمی تلفیقی از یگان امداد، پاسگاه انتظامی “دلفارد” و همکاری ماموران اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، تحرکات باند جعل مدارک دولتی و قاچاق شتر را زیر نظر گرفتند.
وی افزود: با اخذ دستور قضائی، ماموران، مسیر های احتمالی ورود قاچاقچیان را کنترل کردند تا سرانجام در محور “جیرفت – دلفارد” سه کامیونت حامل ۲۵ نفر شتر غیر مجاز و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به تور پلیس وارد شدند.
سرهنگ سعیدی گفت: پلیس در اقدامی ضربتی با اعلام دستور ایست، خودرو ها را متوقف و پنج نفر از اعضای این باند را دستگیر کرد.
فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: کامیون های حامل شتر به همراه متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی منتقل و تحقیق از اعضای این باند آغاز شد.
وی با بیان این که ارزش ریالی احشام قاچاق یک میلیارد و۲۵۰میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: با تلاش طاقت فرسای کارآگاهان بر روی این پرونده سرانجام قاچاقچیان به جعلی بودن مجوز دامپزشکی حمل بار و همدستی یک جاعل سند نیز اعتراف کردند.
وی در ادامه افزود: از این رو بلافاصله ماموران برای دستگیری جاعل به شهرستان “رودبارجنوب” اعزام شدند و متهم با همکاری عوامل انتظامی شهرستان رودبار دستگیر و به پلیس آگاهی جیرفت منتقل شد که وی به صدور ۸۰ فقره مجوز جعلی دیگر نیز اعتراف کرد.
سرهنگ سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: ترفندها و شگردهای قاچاقچیان هرگز از چشم بینا و تیزبین پلیس دور نخواهند ماند و مردم نیز با گزارش به موقع و تماس با سامانه فوریت های ۱۱۰ می توانند جلوی فعالیت سودجویان را بگیرند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =