. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9730 تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اسفند 1394 | 09:12 ق.ظ

دادستان جیرفت:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متصرفین بستر رودخانه ها و اراضی دولتی

  به گزارش سایت کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان ، مجید رستمی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت گفت: دستگاه قضائی با متصرفین بستر رودخانه ها و اراضی دولتی قاطعانه برخورد خواهد کرد و شرکت آب منطقه ای نیز بایستی نسبت به مشخص نمودن حریم بستر رودخانه ها اقدامات […]

۴۳۵۷۱۴_۹۶۰

 

به گزارش سایت کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان ، مجید رستمی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت گفت: دستگاه قضائی با متصرفین بستر رودخانه ها و اراضی دولتی قاطعانه برخورد خواهد کرد و شرکت آب منطقه ای نیز بایستی نسبت به مشخص نمودن حریم بستر رودخانه ها اقدامات لازم را به عمل آورد.

 

دادستان جیرفت افزود: دستگاه های مرتبط در خصوص حفظ اراضی ملی بایستی با آمادگی کامل به استقبال سال جدید بروند وا جازه دست اندازی به اراضی دولتی را به سودجویان در ایام تعطیلات نوروز ندهند.

 

 

وی بیان کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هر اقدام تجاوزکارانه مراتب را به نیروی انتظامی و دیگر مراجع ذیصلاح اعلام نمایند.

 

 

دادستان جیرفت عنوان کرد: در تمام ایام تعطیل عید نوروز قضات وکارمندان کشیک دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت آماده خدمت رسانی به مردم خواهند بود و نیروی انتظامی نیز آمادگی لازم را دراین خصوص خواهد داشت.

 

وی گفت: شهروندان ومسافرین باید در حفظ منابع طبیعی ومحیط زیست در این ایام کوشا باشند تا خدای نکرده با بی احتیاطی منجر به آسیب به مراتع وجنگل ها نشوند.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یازده =