. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9816 تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اسفند 1394 | 16:16 ب.ظ

کشف تریاک در سربیژن از یک سفر خانوادگی

به گزارش سایت کنارصندل و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهریار سعیدی گفت: در پی خبری مبنی بر این که افرادی تحت پوشش سفر خانوادگی اقدام به حمل مواد مخدر از استان های مرزی به مرکز کشور می کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان […]

به گزارش سایت کنارصندل و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهریار سعیدی گفت: در پی خبری مبنی بر این که افرادی تحت پوشش سفر خانوادگی اقدام به حمل مواد مخدر از استان های مرزی به مرکز کشور می کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی چندین روزه در نهایت خودرو اعضای این باند را در محور جیرفت به کرمان حوالی روستای “سربیژن” شناسایی و توقیف کردند.

سعیدی تصریح کرد: پس از هدایت خودرو و متهمان به مقر انتظامی در بازرسی دقیق آنان مقدار ۷۹ کیلو و ۲۱۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.
وی تاکیدکرد: پنج سرنشین خودرو شامل سه مرد، یک زن و یک فرزند خردسال که همگی اعضای یک خانواده اند پس از بازجویی های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =