. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10057 تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1395 | 09:32 ق.ظ

پیامک های تبلیغاتی، مانعِ بزرگِ ازدواج جوانان / به قلم المیرا اقتدارنژاد

به همت دولت خدمتگزار و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه شان در راستای سهولت در امر ازدواج جوانان این مشکل با تدابیر پسابرجامی از طریق برداشتن موانع ،تأمین کار ، مسکن، اعطای وام و … در حال حل شدن بود که ناگهان در این مسیر با پدیده ی پیامکهای شبانه روزی مواجه شد. […]

به همت دولت خدمتگزار و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه شان در راستای سهولت در امر ازدواج جوانان این مشکل با تدابیر پسابرجامی از طریق برداشتن موانع ،تأمین کار ، مسکن، اعطای وام و … در حال حل شدن بود که ناگهان در این مسیر با پدیده ی پیامکهای شبانه روزی مواجه شد.


پیامک های این اُپراتور اصلی ترین مشکل جوانان که همانا احساس تنهایی و نیاز به هم صحبت می باشد را با فرستادن روزانه حداقل ۲۰ پیامک تبلیغاتی ؛ تنظیم پیشواز ، انواع مسابقات آشپزی ، کتابخوانی ، اصول زندگی مشترک ! راههای سفر به مشتری و … که بطور متوسط در پنج وعده صبح، ظهر،عصر ،شب و نیمه شب  ارسال می گردند را ،رفع نموده و زندگی مجازی و سرگرمی برای جوانان فراهم نموده است !!!.

 

دیگر جوانان به یافتن همدمی مناسب و دائمی فکر نمی کنند و به مشکل نبود هم صحبت و همراه بر نمی خورند تا بتوانند از اقدامات و خدمات عالی و ویژه ی ! فراهم شده توسط دولت جهت ازدواج بهره ببرند.


شاید هم این اُپراتور نیز تحت تأثیر پسابرجام و تصور قدرت و فرکانسی ! پوچ و توخالی قرار گرفته و پا به  عرصه رقابت با  دولت گذاشته و نیز با اقدامات اخیر جهت تقویت نمودن پهنای باند اینترنت پسابرجامی خود می خواهد امیدشان را به تدابیر اندیشیده شده برای تسهیل ازدواج ناامید نماید . 


جا دارد که همینجا از این اُپراتور تلفن  همراه گرامی تقاضا کنیم که دیگر دست از ارسال پیامک های شبانه روزی برداشته و اجازه و زمینه ی ورود دولت و خدمتگزاران را برای رفع این مشکل جوانان فراهم نماید.


البته امیدواریم مسؤلین اَمر ، خود اسیر پیامک ها نشده و فرصتی جهت اقدام و رفع موانع ازدواج حاصله از تورم و رکود و … داشته باشند .

 

المیرا اقتدارنژاد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =