. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10988 تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 | 04:14 ق.ظ

روحانی رئیس جمهور کشورمان امروز میهمان ما کرمانی هاست/خوش آمدین به دیار میهمان نوازان

  به گزارش سایت کنارصندل ، حجت السلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در بیست و هفتمین سفر استانی امروز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) میهمان دیار کریمان است و خوش آمدین به دیار میهمان نوازان.   دیدار عمومی با مردم، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاران […]

۱۷۳۸۷۶۸

 

به گزارش سایت کنارصندل ، حجت السلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در بیست و هفتمین سفر استانی امروز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) میهمان دیار کریمان است و خوش آمدین به دیار میهمان نوازان.

 

دیدار عمومی با مردم، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاران و جلسه شورای اداری استان کرمان از جمله برنامه های سفر رئیس جمهور به این استان است.

 

براساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده رئیس جمهور کشورمان ساعت ۹ صبح امروز در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان و در جمع مردم این شهر سخنرانی می کند.

در این سفر ۱۲ نفر از وزرای دولت و معاونان رئیس جمهور در شهرستان های استان کرمان حضور پیدا خواهند کرد تا ضمن قرار گرفتن در جریان مشکلات مردم در جهت رسیدکی و حل آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 

همچنین در این سفر یک روزه قرار است رئیس جمهور در جلسه توسعه و سرمایه گذاری، شورای اداری استان شرکت کرده و همچنین دیداری هم با علما و نخبگان استان کرمان داشته باشد، رزم حسینی استاندار کرمان نیز قرار است در جریان سفر روحانی به این استان پروژه های عمرانی و خدماتی به ارزش ۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح شود.

 

در جریان سفر دولت به استان کرمان اعضای هیئت دولت از جمله حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور به جیرفت و عنبرآباد، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به زرند، پورمحمدی، وزیر دادگستری به سیرجان، علوی وزیر اطلاعات به بافت، فانی وزیر آموزش و پرورش به رفسنجان و انار، یونسی دستیار ویژه رییس جمهور به کهنوج و قلعه گنج، شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی به کرمان، سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بم، خانم ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به راور و کوهبنان، ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور به رودبار و فاریاب، ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد به شهربابک، رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به فهرج، ریگان و نرماشیر سفر خواهند کرد.

 

لازم به ذکر است، روز گذشته سامانه ارتباط مردمی با دولت (سامد) با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در کرمان افتتاح شد که به صورت شبانه روزی این سامانه آماده دریافت درخواست ها و پیشنهادات مردم است.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 8 =