. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11005 تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 | 03:29 ق.ظ

طی نامه ای به سایت کنارصندل یحیی توکلی از برخی نشریات گلایه کرد / متن نامه

به گزارش سایت کنارصندل, یحیی توکلی با انتشار نامه ای به نشریات رودبارزمین, گلدشت, سکوت, سرای وطن, نیایش, واقعه, استدلال, عبور و فجر جنوب از تغییر اسم جیرفت در سرفصل این نشریات گلایه کرد.   متن نامه بدین شرح است: بدوأ با دلگیری سلامتان میکنم مگر بلوکات خمسه و آثار و تمدنش, مگر جیرفت, مگر […]

به گزارش سایت کنارصندل, یحیی توکلی با انتشار نامه ای به نشریات رودبارزمین, گلدشت, سکوت, سرای وطن, نیایش, واقعه, استدلال, عبور و فجر جنوب از تغییر اسم جیرفت در سرفصل این نشریات گلایه کرد.

 

متن نامه بدین شرح است:


بدوأ با دلگیری سلامتان میکنم مگر بلوکات خمسه و آثار و تمدنش, مگر جیرفت, مگر رودبار, مگر شهر دقیانوس, مگر هند ایران, مگر قطب کشاورزی, مگر رودبار و جیرفتی که حتی با قهر طبیعت چهار ماه اول هر سال کشور را تامین مایحتاج میکند همه این داشته ها و اسما شما را کم بوده که اسم جیرفت را بدل و جعل میکنید به اسمی بی تاریخ, بی فایده, بی منطق به نام جنوب کرمان در سرفصل روزنامه هایتان قرار میدهید؟ آنهم در دوره ای که رود را از رودبار میگیرند و هلیل را که از بدو خلقت در مالکیت مردم هلیل رود بوده و به بهانه آب آشامیدنی کرمان غصب میکنند. انتظار است از این گناه منفعل شده. اسم جیرفت ماندگار خواهد ماند هلیل رود هم برای هلیل رودیان بیش از این.
با تاسف از قبول این اسم ناروا توسط شما روزنامه داران.

 


۹۵/۲/۲۱ یحیی توکلی

 

IMG_20160512_072917

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =