. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11868 تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1395 | 12:35 ب.ظ

پرونده شرور مسلح به صورت ویژه و خارج از نوبت در شعبه اول بازپرسی دادسرای رودبار جنوب در حال رسیدگی است

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، سهراب سالاری اظهار داشت: پرونده شرور مسلح «آریا جاویدان» به صورت ویژه و خارج از نوبت در شعبه اول بازپرسی دادسرای رودبار جنوب در حال رسیدگی است. دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب بیان داشت: متهم شرارت‌های متعددی از قبیل قتل […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، سهراب سالاری اظهار داشت: پرونده شرور مسلح «آریا جاویدان» به صورت ویژه و خارج از نوبت در شعبه اول بازپرسی دادسرای رودبار جنوب در حال رسیدگی است.
دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب بیان داشت: متهم شرارت‌های متعددی از قبیل قتل و آدم‌ربایی در شهرستان‌های ریگان، نرماشیر و رودبار جنوب در پرونده خود دارد.
وی تصریح کرد: در درگیری‌های چند ماه گذشته ماموران اداره اطلاعات با این شرور، دو نفر از همدستان وی به هلاکت رسیده و ۶ گروگان نیز آزاد شدند.
سالاری با هشدار به افراد شرور مسلح عنوان کرد: افراد مسلح با زمین گذاشتن سلاح‌های خود و تحویل به مراجع قضایی و انتظامی به دامن قانون پناه آورده تا از رأفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار شوند در غیر این صورت در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.
بر اساس این گزارش، با دستور قضائی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب و با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، سحرگاه جمعه ۲۱ خرداد به شرارت‌های متعدد این شرور پایان داده شد و متهم در چنگال قانون گرفتار شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 7 =