. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11895 تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1395 | 12:42 ب.ظ

دعا کنید بهبودی پیدا کنم و دوباره به دفاع از حرم عازم دمشق شوم.

به گزارش سایت کنارصندل, کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت از جانباز افغانی مدافع حرم دیدار کرد. محمودی در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ماه مغفرت و نیایش گفت : در این زمانه که بسیاری دنبال خوش گذرانی هستند و میبینیم همنوع ما ،از کشور همسایه بخاطر دین ،اسلام و […]

به گزارش سایت کنارصندل, کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت از جانباز افغانی مدافع حرم دیدار کرد.


محمودی در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ماه مغفرت و نیایش گفت : در این زمانه که بسیاری دنبال خوش گذرانی هستند و میبینیم همنوع ما ،از کشور همسایه بخاطر دین ،اسلام و دفاع از حریم حرم بی بی زینب( س) از جان خود بدون هیچ چشم داشتی مایه گذاشته است و در این راه قدم برداشته است بسیار متاسف هستیم و غبطه می خوریم.

 

وی گفت : جوانان ما این اسطوره ها را الگو خود قرار دهند و ان شالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا و امام حسین( ع) باشیم و سایه مقام معظم رهبری و رشادت های سردار سترگ اسلام حاج قاسم سلیمانی عزیز بر دنیای اسلام مستدام باشد.


مسؤل بسیج دانشجویی جیرفت خطاب به جانباز مدافع حرم گفت: با توسل به ائمه معصومین( ع) و به حرمت حضرت زینب( س) ان شالله به زودی روند بهبود را طی و سلامت خود را به دست بیاوری.

 

جانباز افغانی مدافع حرم در این دیدار ضمن خوش آمد گویی و تشکر از حضور دانشجویان بسیجی گفت : برای رضای خدا و در دفاع از حریم حضرت زینب به دمشق رفتم و بنده شیعه هستم و جانم را فدای حرم حضرت زینب (س) میکنم .

 

وی خاطر نشان کرد : هر کس در هر شغل که باشد به کار خود علاقه دارد من عاشق مبارزه و جنگ بودم و این راه را از روی عشق انتخاب کردم و دعا کنید به حرمت حضرت زینب( س) بهبودی پیدا کنم و مجدد به دفاع از حرم به دشمق برگردم

 

.IMG-20160612-WA0030IMG-20160612-WA0031IMG-20160612-WA0027IMG-20160612-WA0028

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 12 =