. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 11972 تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1395 | 06:22 ق.ظ

پشت پرده تودیع و معارفه ای که انجام نشد

  به گزارش سایت کنارصندل, تغییرات درون سازمانی مدیران از شاخصه های بارز یک نظام مدیریتی است. طی خبری روز گذشته قرار بود مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد تودیع و معارفه شود که در دقایع آخر این مسئله بنا به دلایلی کنسل شد. در این آیین قرار بود مهندس واحدی مدیر جهاد کشاورزی فاریاب جایگزین […]

 

به گزارش سایت کنارصندل, تغییرات درون سازمانی مدیران از شاخصه های بارز یک نظام مدیریتی است.

طی خبری روز گذشته قرار بود مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد تودیع و معارفه شود که در دقایع آخر این مسئله بنا به دلایلی کنسل شد.


در این آیین قرار بود مهندس واحدی مدیر جهاد کشاورزی فاریاب جایگزین مهندس احمدیوسفی مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد شود.


مهندس احمدیوسفی که با تلاشها و واسطه مهندس عنایت سالاری و معرفی به رئیس سازمان به این پست رسید،کارمندی بود که سابقه ای در حوزه مدیریت نداشت و دکتر موسوی رئیس سازمان هم با تکیه بر گفته های مهندس عنایت سالاری وی را به عنوان مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد معرفی کرد که بعدها دکتر موسوی اعتراف کرد که بدترین انتخاب را انجام داده است.

 

اما دلیل این جابجایی شاید برگردد به موضوعی که چند وقت قبل در فضای مجازی و یک گروه کشاورزی متشکل از کارمندان سازمان کشاورزی که طی آن مهندس احمدیوسفی اعلام کرده بود شهرستان تحت مدیریتش یعنی عنبرآباد در چندین بخش کشاورزی مقام اول را دارد و همین امر موجب شد که مدیران سایر شهرستانها واکنش نشان دهند و در نتیجه عصبانیت رئیس سازمان را در پی داشت و وی را بر آن داشت که مهندس واحدی را بجای مهندس احمدیوسفی بگذارد.


بنابراین اول وقت دیروز به روابط عمومی سازمان دستور داده شد که احکام جدیدی برای این جابجایی و چند تغییر دیگر صادر کند اما حدود ساعت هشت روز گذشته با ورود فرماندار عنبرآباد به اتاق رئیس سازمان و صحبتی نیم ساعته باعث شد که مهندس احمدیوسفی فعلا جابجا نشود در صورتیکه اولین گزینه جابجایی ایشان بود.

 

پیش از این دکتر موسوی گفته بود که این تغییرات درون سازمانی و برای پیشرفت کارهاست و بنده سفارش هیچکس حتی برادرم را برای کسی نمیپذیرم.

 

روز گذشته چند جابجایی در سازمان انجام شد و طی آن مهندس سیفی مدیر صنایع و مهندس عنایت سالاری مدیر تنظیم بازار سازمان جای خود را به مهندس میرساردو و مهندس افشارمنش دادند.


حال باید منتظر ماند و دید تا دامنه تغییرات مدیران و مسؤلان دو شهرستان بعد از انتخاب یحیی کمالی پور به عنوان نماینده شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد به کجا میکشد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 16 =