. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12508 تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1395 | 08:34 ق.ظ

فرماندار جیرفت:

فرماندار جیرفت: روز قدس نماد اتحاد مسلمانان است

  به گزارش سایت کنارصندل ، فرماندار جیرفت با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این روز به عنوان روز اتحاد مسلمانان و بیزاری ملت های آزادیخواه از رژیم اشغالگر قدس است. احمد امینی روش افزود: ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر به ندای امام راحل و رهبر […]

IMG_2575

 

به گزارش سایت کنارصندل ، فرماندار جیرفت با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این روز به عنوان روز اتحاد مسلمانان و بیزاری ملت های آزادیخواه از رژیم اشغالگر قدس است.

احمد امینی روش افزود: ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، از این رژیم غاصب ابراز انزجار می کنند.

 

وی با بیان اینکه روز قدس برگرفته از آرمان های امام راحل است بیان کرد: این روز در دنیا به عنوان روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین نامگذاری شده است و روز به روز بر گستره آن افزوده می شود.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام فکر نمی کردند روز قدس جهانی شود و این روز به اسرائیل غاصب هشدار می دهد دست از چپاول گری و کشتار مردم بیگناه بردارد.

 

فرماندار جیرفت گفت: مسلمانان در زمینه دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیاز به وحدت دارند تا مقابل آمریکا و صهیونیسم جنایتکار با اتکای به ارزش های ناب اسلام ایستادگی کنند.

 

وی افزود: روز قدس صحنه به نمایش گذاشتن اقتدار جهان اسلام در برابر استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است که باید مردم با شکوه هرچه بیشتر در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

امینی روش گفت: مردم دارالولایه با دهان روزه و با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضد استکباری برای عدالت خواهی، ظلم ستیزی و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین حضور می یابند و فریاد رهایی قدس شریف و انزجار از اسرائیل غاصب را سر می دهند.

 

راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور و استان از میدان شاهد تا مصلی جیرفت برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دوازده =