. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12364 تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1395 | 07:46 ق.ظ

با حضور فرماندار جیرفت :

مرکز سیار خدمات درمانی ، پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در دهستان خاتون آباد افتتاح شد/ تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز با حضور احمد امینی روش فرماندار جیرفت ، مرکز سیار خدمات درمانی ، پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در دهستان خاتون آباد افتتاح شد.   فرماندار جیرفت ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این کار خیر گفت: سرمایه پایداری که روی آن می شود حساب کرد بحث […]

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز با حضور احمد امینی روش فرماندار جیرفت ، مرکز سیار خدمات درمانی ، پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در دهستان خاتون آباد افتتاح شد.

IMG_2756

 

فرماندار جیرفت ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این کار خیر گفت: سرمایه پایداری که روی آن می شود حساب کرد بحث نیروی انسانی است و شهرستان ما در این مقوله بسیار توانمند است.

 

وی افزود : ما جوانان تحصیل کرده و خوش فکری داریم و شهرستان ما پتانسیل بسیار زیادی دارد ، اما به دلایلی نشده است از این پتانسیل بهره بگیریم.

امینی روش ادامه داد: آسیب های اجتماعی به شدت ما را تهدید می کنند و یک جنگ به مراتب خطرش کمتر از آسیب های اجتماعی است.

IMG_2768

 

وی با بیان اینکه بحث مواد مخدر منشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی است افزود: می طلبد همه ی ما در همه زمینه های فرهنگی ، ائمه جمعه ، اصحاب رسانه و غیره تلاش کنیم و سطح آگاهی مردم را بالا ببریم و پیشگیری و بالا بردن سطح آگاهی جامعه در اولویت کار همه ی ما قرار گیرد.

 

وی بیان کرد : فعالیت این مراکز کار بسیار خوب و پسندیده است که امروز شما در این منطقه پیش قدم شده اید .

وی افزود : نفش موسسات خیریه نقش بی بدیلی است و ما باید ارتباط خوبی با مردم برقرار کنیم و این مشکلات آسیب شناسی شود .

IMG_2761

 

فرماندار جیرفت همچنین بزرگترین آفت برای یک شهر را بحث سکونتگاه غیررسمی و حاشیه نشینی دانست و گفت : فرهنگ روستایی نمی تواند با فرهنگ شهر اجیر شود و با بیکاری و اعتیاد و غیره به شدت مورد آسیب اجتماعی قرار می گیرند.

 

وی ابراز کرد: باید مناطق مختلف مطالعه و آسیب شناسی شود که توضیع اعتباراتمان در این حوزه اولویت بندی شود.

امینی روش با بیان اینکه خیلی وقت ها با حداقل امکانات می شود جلوی آسیب های اجتماعی را گرفت بیان کرد : نشست ها با مردم و دعوت از کارشناسان می تواند بسیار راهگشا باشد و کم هزینه ترین سرفصل که می تواند باعث کاهش آسیب ها شود بحث پیشگیری است.

IMG_2775

 

نماینده عالی دولت در جیرفت گفت : امروز بی تفاوت گذشتن از آسیب های اجتماعی خیانتی بزرگ است.

وی افزود: زمانی ما به نتیجه عالی می رسیم که در زمینه پیشگیری ، آموزش ، درمان ، مقابله و سطح آگاهی مردم به صورت همزمان حرکت کنیم.

 

وی افزود :هر کسی که بتواند خانواده خود را مدیریت کند ما آسیب های اجتماعی کمتری خواهیم داشت.

IMG_2778 IMG_2779 IMG_2767 IMG_2784 IMG_2763 IMG_2773

 

فرماندار جیرفت در پایان با تشکر و قدردانی از موسسه ثامن الائمه که در این زمینه تلاش داشتند گفت : امیدواریم همه موسسات در این زمینه پیش قدم شوند و کمک کنند.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =